Ne bebek yüzlü nede sert hatlı... Şimdilerde kimin parası evi arabası var onlar tercih ediliyor Alın teri ile çalışana alaylı alaylı bakarlar İş arkadaşla bir deneme yapmıştık Arkadaşım çok iyi niyetli iyi kalbi biri bir kız gördü hoşlandı insan gibi gitti sordu kız görünüşünü beğenmemiş olacakki hayır dedi. Bende Audi Q7 kiralamıştım kızın göreceği şekilde park ettim arabayı. Pek yakışıklı olmamama rağmen gözü hep üzerimdeydi. Bende ona bakış attım Ağzında salyalar akıyordu sanki
Bana hayır demedi Araba ilişkiye girince yüzüne tükürüp işte sız o... kızlar böylesiniz. Temiz niyetle aoranı istemezsininiz, nerde paralı, altında arabası olan p. çler var kendinizi onlara sktirirsiniz dedim... Rezil yaratıklar kendilerini ne sanıyorlarsa İşte böyle yaparak skilip atılmaya mahkumsunuz
bir belgeselde izlemiştim, kadınlara bir test yapılıyor, bilgisayarda erkek fotoğrafları beğenmelerini istiyorlar. sonra aynı testi bir de yumurtlama döneminde yapıyorlar... sonuç ilginç... kadınlar yumurtlama döneminde daha sert hatlı erkekleri tercih ediyorlar. bu da neslin devamı için daha güçlü genleri olan erkeklerin tercih edildiği sonucunu ortaya koyuyor. bir başka ilginç tespit de, aldatma vakaları en çok yumurtlama dönemlerinde gerçekleşiyormuş. bu tespiti nasıl yaptılar bilemiyorum :))
Hangisi hoşuna gidiyorsa onu seçer ama daha çok paralı da olur :d
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bebek yüzlü. Ama kız gibi ya da çocuksu bir bebek yüzlü degil. Ortası olanlar var. Onlari begeniyorum. Sert hatlılar evet daha erkeksi duruyor ama konusmakta zorlaniyorum bu tur erkeklerle. sanki her an kızacakmış, kavga çıkaracakmış türleri oluyor bazılarında. Bebek yuzlu daha sempatik, daha konuşulabilir geliyor.
al ben bebek yüzlüyüm seven sadece seviyorum diye benimle beraber kendini motive etmek ve mutsuzluğunu atmak için geliyor sonra çekip gidiyor neymiş tipim çocuk gibi insan gibi insanız diye dürüstüz diye ve herkese güvenip inanıyorum diye hep yarıda bırakıldım sevsekte sonuç aynı oluyor halbuki her seferinde bir önceki gibi olmucak diye motive ediyorum kendimi avutuyorum sadece ben mutlu güler yüzlüyüm diye oluyor bunlar hep
Tercih soruluyorsa söyleyim: Aldatan Yüz vermeyen İlgisiz davranan Küfürbaz Odun Aklı fikri cinsellikte olan Beyin kaslarını geliştiremeyip vucut kaslarimı geliştireyim bari diyen Kro Gozü dısarida olan Seviyorum ayaklarına yatıp kızı yatağa attıktan sonra by by çeken
Kızlar bunlardan hoşlanıyor. Daha sayardım da ben yoruldum be.
- Sert Hatlı Erkek - Sevimliliktense güzellik/yakışıklılık daha çekici çünkü kadın da, erkek de doğası gereği üremeye elverişli gördüğüne cinsel çekim hissettiğinden daha kadınsı kadın/daha erkeksi erkek daha çekicidir.
Tipine göre değişir ama sert yüzlü erkekler daha çok ilgi çeker bence. Şahsen ben sert hatlara sahip bir insanım bazen yanlış anlaşılmalar olsada duyguları anlama konusunda genel olarak çok memnun bu tarz birisi olmaktan.
Ne istedigini bilmeyen kadın için ne yuzunun ne bedeninin ne de kimliğinin önemi vardır. Soruna gelince erkek erkek gibi, kadın ise kadın gibi olmalı. Tum benligi ile duruşu ile hanım erkek ise adam olmalı.
Her iki role de oturabilen erkek, kendini geliştirmiş degisebilen erkek on numaradır... Tecrübe.. Ayrıca göreceli bişey kimi sakalı sevmez kimi sakalsiz edemez.. hahahha hayat işte:)
Erkekler gibi demeyip her insan gibi tabiki içini tanımadığımız insanın ilk dış görünüşü etkiler. Bebeksi olan tercihim yüzüne baktıkça sevesim gelir ve onu kalpten severim sarmalarımm 😄
Kadınlrın tercihleri bu? KS dfen öğrendiğime göre kapalılar genelde ağır abi, açıklar ise baby face erkekleri. Bugün de genellememi yaptım şükür. sjsjsjsjsjsjs :D
Bence ikisi de ya bazen sert yüz hattı olanları beğeniyorum bazense bebek yüzlü olanları bir ortası yok bence ama bazıları daha keskin yüz hattı ya da bebeksi bir yüzü olan erkekleri beğeniyor. :)
Kadınların yaş skalasına göre değişiyor örneğin 16-23 yaşları arasında genellikle bebeksi yüz ve ince vücut hatlaeı tercih ediliyor 24-39 yaş arası daha erkeksi karizmatik hatta bu zamanın sakallı Sultan Süleymanları tercih ediliyor 🤩😁
İnsan karakterine göre değişiyor Tarantino filmlerinde genelikle rastlarım yüzü kesik saçı sakalı karışmış viski içen motorcu tiplerin yanında çıtır hatunlar falan filan en sevdiğim filmlerdir yani :P
@Miray_ay tercih meselesi.. bence genelde böyle tercih edilir dedim. Ama herkes 1 değildir. Sevebilirsiniz. O sizin bilmediğiniz iş. Ben sadece saygı duyarım.
Pardon seni kasdetmedim. Sorum genelleme olarak sordum. Senin cinslerin yani. Sen de cevabini biliyorsundur diye sordum. Verdigin cevap kulaga hos geliyor ama uygulama da öyle olmuyor. (Genellikle) Nedenini sordum sadece.
Hayır öyle tipe onem vermem aslinda cunku sarisin seviyorum ama esmere aşık oldum sevince irka gorunuse dikkat edemiyorsun seçemiyorsun kalbin bir bakmissin ona ısınmış
Aynen orası öyle işte renk ırk mesep fark etmiyor kalbin birini sevince ayırt edemiyorsun o yüzden hiç bir zaman şöyle olsun böyle olsun diye konuşmaya gerek yok hepimiz için gecerli kalp bu kimi sevip asık olacagı belli olmuyor nasip kısmet diyelim
Yok zaten sevince secemiyorsun ama ben sadece istegimi soyledim simdi birini sevsem sirf esmer diye hayir ben sarisin seviyorum olmaz diyemem yani ama hani derler ya esmer mi sarisin mi secimim sarişin yani anlatmaya calistim anlasildi mi bilmiyorum ama
Gayet anlasılır oldu anlıyabiliyorum seni tabiki de herkesin en basta kafasın da bir profili ve tercih meselesi vardır öncelik odur seni cok iyi anlıya biliyorum banada aynı sekil de bir tercih yapacak olsam ilk önce kumral derdim bende çünkü bende kumralım ve kumrallar en basta gelen secimim olurdu senin dediğin gibi secim yap deselerdi
En İyi Cevaplar