AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
258Cevap
Malesef başıma gelmedi 😂 gerçi bende hiç dm den başkasına yürümedim
hayır tek aptal bir kesim hemcinslerim var onlar dan kızlar kimseye yürümez
bana şimdiye kadar 16 kişi yürüdü
abaza kızlar da var :D
sen yürümüyomusun yürüyodur elbet sizde insansınız hoşlantı duygularınız var
Soruma soruyla karşılık verme 😂
tamam hadi bu aşamayı gecek o zaman kime yürüdün gıı enişte kim :)
Yoq ki
Varsa biri buyursun ifşa etsin djdhskjdjs
inanam mı ki
Yaw inamma napim sjdhsjsj
Yurumez mi ama erkekler gibi bodozlama atlamazlar yavastan yavastan
Buradan hemcinslerime sesleniyorum KIZLAR YÜRÜMEYİN ASDF Türk erkeği henüz medeniyete hazır değil.
Yavv niye öyle diyorsın bacım de hele 😂
Instagram da bı çocuk görmüştüm 2 3 sene önce acayip yakışıklıydı
Çok fena yürümüştüm😂😂
Harikasın o zaman
Çok yakisiklilara yapiyor olabilirler şahsen bende olmadi 😂
Ben yürümedim ama erkek arkadaşlarıma yürüyenler oldu
Yurume degil de, yazdim ona yazistik ve kisa bir sure icinde evlendik 😌❣
kendi cinsime yürürüm , banada kendi cinsim yürüyor ortak noktalarımız uyuşursa
Ohaa
Yürümez mi ama erkekler kadar değil orantı olarak erkeğe göre %30
Evet beni bitlisin köyunden kız eklemis dmden yürümüstü 😅 ama ne yapim taa bitliste bende pek oralı olmadım yani yalan yok
Benim başıma geldiğine göre yürüyor demektir. Ayrıca kızlar tarafından iki defa sözlü, 4-5 defa da fiziki tacize uğradım. İnanın erkeklerin adı çıkmış. Sanılıyor ki hep erkekler yapıyor bu tür şeyleri..
Hacı sende de var bişeyler demekki
Çekicisin anlayacağın
Ohooo hemde nasıl yürüyorlar. Tuhaf karşılamamak lazım ama erkekler yürüyünce oluyor da kızlar yürüyünce neden olmasın ki.
Direk fotoğrafını gönderip belki ilgini çeker diyerek konuya giren çok oluyor. Gayet doğal ve normal şeyler bunlar herkesin ilgisini ve beğenisini çeken birileri oluyor
Valla yürüyoruz ama nadiren bana yazan abazalardan olmadıkça
Bu ayıplanacak bir durum değil ki, illa erkek mi yürümesi lazım. Bir kadın da beğenebilir ve yazabilir. Yani kadınlar beğenemez mi ille beğenilmeyimi beklemeli
🤔İlk kimseye hiç yazmadım.
Beğendiysem bundan benim bile haberim olmaz o kadar belli etmem.
Kadınların ayakları yok mu ☺ koşanı dahi gördüm yürümeyi bırak
Böyle sheylerin cinsiyyeti olmaz
Dm'den yürülcek kadar yakıshıkli görmedim 😂 o yüzden nayn
Nayn değil Nein.
@Tantan07 sagol ya sen yazmasan bilmezdim
Nayn
Evet yürüyorlar ama taktik çok farklı oluyor nadiren cesur olanlarla karşılaşıyoruz 😊
Yürüyoruz yolumuz açık olsun sndnsnc
Koşuyorlar hatta 😃yürümek çok basit kalır..
@susbakalımbiraz
@Aqqarwal yanlış geldin galiba
Yürümek değil uçmak dicektin galiba
@ikraa206 :)
Sanmam, erkeklerin yürümesine laf ederler ama erkeklerin yürümesi gerektiğini düşünürler.
😂 haklı bir isyan
@Misafirüye123 yalan mı ama iki türlü de suçlu yine biziz.
Kızlar da erkekler gibi dm'den karşı cinse yürüyor ve bu sayı çok az.
Yurumuyorda tanismak istiyorr.. olabilir yani ben makul buluyorum
Yürüyorlar bir insan sevmiyosa neden uğraşmasin ki mutlu olmak yürümek degil de iliskiye adam atmak yazsaydin da hayatında bir kizla hic bir zaman konusmayan insanlar "koşuyorlar" yazmasaydi...
Bana yürüyenler oldu.
Hiç denk gelmedi bana 😂onun icin cevabim hayir yürümüyor 😂
Yürürüyen kızlar vardır ama ben yürümem banane Ya ilk mesajı erkek atsın 😂
Siz de kabul etmeyin doğal olarak 🙂
Neyi kabul etmeyelim
Kızlar da masum değil 😂
Burdan bir kaç Bayan bana yazdı ama ben konuşmak tanışmak istemediğimi söyledim
Bazen uçuyoruz bilee hahahha
Bu hafta uçuş yok hava kötü
@Erayxc hımm :/
Evet hatta bu devirde kızlar yürüyor çok duyuyorum ve şaşırıyorum
Hiç yürüyecek kadar yokluğa düşmesim
bana yürüyecek kadar da yoklukta oşan görmedim 🤔
Aksini iddia eden yürüyordur. Aksini iddia etmeyende yürüyordur skskssjjs
Ya sen ne diyorsun gözüm Aslında var ya kızlar erkeklerden daha sapık biliyor musun
Sabah askam yürürüm bayanlari sözlü taciz ederim 😂
Birine yürümek istese mesaja bir girse zaten o erkek Ona Geçen seneden yürütmüştür
Nadir ama bana direk seni cinsel obje olarak gormek istiyorum demisti biri dfhc
Kizlaaar acil benim telim general mobile GM 8 ve dün yere düştü şu an çizikler var ama hissetmiyorum tirnagimla sizce kırılmaz mıdır cami mıdır?
Yani kırılmaz cammi kırılmıştır dış ekran (kendi camimi)?
Evet. Yürüyen çok. Hatta ilk selam yazıp telefon numrasını isteyen de olmuştu.
Yok canım öyle şey olur mu hiç... Yürümek az ufak bir tabir :D sjsjjs
Ben yapmıyosan kız olarak diğer kızlarda yapmıyordur galiba
Elbette saman altından su yürüten uber akıllı kızlarımız mevcut :D
beğendiklerime yürüdüğüm doğrudur :D
Anasını bile ağlatırlar 😃
Şimdi ki kızlar... Yürmüyorlar koşuyorlar
Ahh zamane kizlarimiz 😂😂
😂😂😂
Bana kapalı bir kız bile yürümüştü gerisini sen getir :)
Neden kapalı olana yürümek yasak mı
Tebrikler kapalıları aşağılayarak bir altın madalya kazandın 👏
@Misafirüye123 ne alaka aşağılamak slkmsnız kapalı kızın biraz daha edepli olması lazım tabi şimdi kapalı olmak sadece moda kafalar açık işte ne yapıcaksın
Haklısın
yürür ama yürüdükten sonra erkeğin ona yürümesini ister
Yürüyorlar. istersen mesaj kutumun bir ekran görüntüsünü alıp atayım :D
Tabiki de yürüyoruz :)
çok beğenirsem evet tabi
Mantıklı
Bkz:DM'den herkese yürüyen kız tipleri
Ahahahah hic güleceğim yoqtu ksjdjs
Ahahahha güldürdüm ksjdjs
Ben ilanı aşk etmiştim sıniftan bir çocuğa
Sonuç?
@TanrıGeldi
@Zzeehhhraaaa Efendim
Cevap yazmadı bense ona dualarımda yer veriyordum koşulsuz seviyordum cevap verip vermemesi umrumda değildi zaten üzerimdeki yükten kurtulmak istedim ve kurtuldum
@GeriDöndümBebek Sen vicdanen deme ihtiyacında bulunmuşsun bence olursa olur olmazsa olmaz kafasında gibi haksızmıyın :/
Elbette
@GeriDöndümBebek Benimde eski kız arkadaşımla olmuyordu, ayrılmak istemiştim müze dönüşü ağlamıştı yalvarmıştı denecek gibi sözler söylemişti bende vicdanen bir şans daha vermek istemiştim 4 5 gün sonra kendisi benden ayrılmak istemişti yazını okuyunca aklıma geldi 😂
@TanrıGeldi yanlışlıkla etiketledim yok bişey djdbsks
@Zzeehhhraaaa Manyak 😂
Kurtarılamayacağını ve hicbişeyin eskisi gibi olmayacağni farketmiştir muhtemelen
@GeriDöndümBebek Bence o an sevdiğini sanıyordu daha sonrasında ise sevmediğini anladı ya da o an söylediklerim sonrasında zoruna gitti o yüzden ayrıldı. Arkadaş kalmak istedi 1 2 ay arkadaş kaldık daha sonrasında ise seneler oldu görüşmüyorum kankasıyla geçen haftalarda marketde karşılaştım ama konuşmadım.
Seviyordu ama dediğim gibi ilişkiniz geri dönülemez bir yara aldi ve o bunu farkedince uzatmamaya karar verdi cunku onun yalvarmasiyla iliskiye devam ettin bu ona ağir geldi
Neyse o zamandan beri kimseye anlatmamıştım yük gibiydi hafifledim sağol ☺️
Rica canım
Yürüyoruz tabi insan değil miyiz gmdmgnktkekf
yürünmez mi ya şuanki sevgilimi öyle bağladım :D
Tavsiye ediyorsun yani kızlara sjjsks
her zaman değil tabiki kendiler için en iyisi olduğunu düşündüğü kişiye yapsınlar diğer abaza erkekler gibi herkese değil tabikisi :D
😂😂😂 diyelim 3 kişi beğendiler hangisi tutarsa
3 kişi hee vuu indirim var galiba :D :D ben şahsen çabuk beğenen değilim ama beğendim mi ben yürürüm o koşacak bana bu önemli :) ;)
Diyelim dedim kız 😂 varsayım yani
hahaha :D pekii
Kızlar yarrrkkk görse üstüne atlayacak neredeyse dm en ucuzu
Ben yürümeyi bilmiyorum