Adamın eşi umrumda değil yazmışsın yorumda ama sana derim ki yuva yıkanın yuvası olmaz... senin için bugün hamile karısını bırakan yarın bir gün seni de bir başkası için bırakır. Ha evlilik fikrin yoktur ama o zamanda kendine saygın yok mu derim. Kusura bakmayın inanç kısmını bilmem ama gerçekten bu tarz şeyler ahlaka aykırı. bir otur düşün ben ne yapıyorum diye.
Empati yapmanı öneririm. O kadının yerinde sen olsan ne yapardın. Kendini aşık olduğun için haklı göremezsin. Evli olsan eşin seni hamileyken aldatsa bizimkisi yuva değilmiş normal mi diyeceksin. Ama adam karaktersiz yapacak bişey yok.
1 yıl gecmis cok merak ettim ne durumdasın hala ayni misiniz duye :)) inan yargilamiylrum ama bu kadar da bir kadin kendink nasil kullandirtabilir. Seni de karısıyl aldatmış 🤦🏻♀️
Sen karaktersiz iğrenç bir insansın evli çocuklu adam işte neyini bekliyosun saf mısın boşanıp seninle mi evlenecek sanıyosun aptal ayıptır ya yapmayın
Ve asıl acı gerçek evli bir kadinin hamile olması değil senin evli biriyle ilişki yaşaman en son üzülecek kişi sensin
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
allah akil fikir versin affedersiniz ama bu beyefendinin gozleri donmus seni cok seviyor olabilir ama sen kendini aldatilmis hissetmiyor musun bence kesinlikle ayrilmalisin senin de guzel bir ailen olabilir ama bu sekilde asla
Ozaman sakın birlikte olma çünkü yanına gelirse seni arzulamış ve üstüne atlar bidaha geri dönüşü yok onun bak cocuğuda olmuş seni sevse senin le olurdu karısıyla değil