
Neyse konumuza dönelim. Diyelim ki bir kadın bize kuyruk sallıyor ne yapmalıyız?
Bizde mi kuyruk sallamalıyız? Görmezden mi gelmeliyiz? Kuyruğu kesip atmalı mıyız?

Ne zamandan beridir kadınların kuyruğu var? Kuyruk dediğin hayvanlara özgü diye biliyorum.. Bıkmadınız şu kaba tabirlerinizden, ben oturduğum yerde utanıyorum adınıza..
Ne söylüyoruz pardon? Ben hiç bir erkeğin "o da kuyruk sallıyor" ama tabiriyle tecavüz veya tacize uğramasının olağanlaştırıldığını görmedim mesela?
Hemcinslerim için kullanılan aşağılayıcı bir tabir.. Ama kimileri var ki, onlara yorumsuzum..!
Kancık köpek kuyruk sallamazsa erkek köpek havlamaz diye bir tabir var...
Kuyruğunu tutmak lazım
Cevap
0Cevap
İğrenç bir tabir bu ya , hiç oldumu sana :))
Kes at bence 😂 terbiyesiz seni
Hemserimi kim bozdu ulann
Sen bilirsin ne yapacağını 😉
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar