Uykunun neresine de dikkat edilecek diyenler olabilir ama çoğu kişi için büyük stres konusu bu. Ben dişimi 2 farklı macunla fırçalayıp 2 kere gargara yapmıştım sabahki kokuyu minimuma indirebilmek için kahsfkahfaf
Sevgiliyle ilk kez uyuyacak olanlara buradan ne önermek istersiniz?
Sevgilinin yanına ilk kez uyumaya gitmek çok yumuşak bir söylem. Amaç uyumak değildir de Neyse ben yine de erkekler için tavsiye vereyim.. yola çıkmadan önce her türlü koruma güvenlik önlemlerini alın ve bakım onarımınızı yapın gecenin nasıl başlayıp nasıl Biteceği hiçbir zaman belli olmaz. Filmlerde gördüğünüz romantik sarılma sahnelerindeki gibi Kolunuzu sevgilinize yastık yaparsanız O kol ertesi gün iş görmeyebilir..
Bu Duyguyu hiç yaşayamadım çünkü sevgilim bile olmadı. ama eğer olsaydı, İlk kez Mutlu uyuyabilirdim. tabi artık bunların hiç bir önemi yok Hayata olan inancımı çoktan yitirdim. Benden size tavsiye eğer sevgiliniz varsa onu bırakmayın ve Tartışmayın. Dünyaya bir kez geliyorsunuz Sizi biri sevmişse bunun değerini bilin..
Bununla ilgili çok kötü bir deyimim oldu ve çok utandım. Ben çok deli yatarım. Dönerim tekmelerim iterim vs. Sevgilimin suratına kolumu çarpmışım ve tekme atmışım. Uyandırıp kızdı. Sonra gitti koltuğa yattı. O saatten sonra gözüme uyku girmedi. Kötü bir histi. Her şeyin çaresi varda bunun yok işte
Normalde nasil uyuyorsam öyle uyudum sevgiliyken de evliyken de fark eden bir şey olmadi tek farki bacagimin arasina yastik almak yerine onun üzerine atiyorum bir de uyku arasinda birbirimize istemsiz farkında olmadan sarılıp öpüyoruz hatta konusuyoruz bile bizim gibisi yoktur eminim 😂😂
Bence erkekler uyanır uyanmaz işesinler kızları korkutmasınlar sjsjjs kızlar ve erkekler içinde iyice dişlerinizi fırçalayın gargara yapın yatın uyanır uyanmazda dişinizi elinizi yüzünüzü yıkayın ayrıca bir gün önceden gaz yapacak şeyler yemeyin sjjsamhf
o da aynisini yapmis miydi 😂 hem nolmus yani birak koksun, kokudan birakcaksa simdiden birakir daha iyi ;) benim iki tarafa da onerim cok abazanlik yapmasinlar. birbirlerini kacirtabilirler farkli acilardan. kiz tarafi da hepten yobazlik yapmasin, azcik sarilmasina izin versin. sıkı sarilirsa hemen "hoşt"u cekmesin azcik bir musade etsin 2 dk. : ))
Bence onerilcek birsey degil bu ben gogsune kafami koymuştum sabaha kadar uyumuştuk oda diyordu ne sessiz uyuyorsun nefes alıyormusun diye hep kontrol ettim 😂
Yazın uyumayın derdim ben. 😂 İnsan yazın kendi vücut sıcaklığına dayanamıyorken, başkasıyla yatma fikri beni ürkütüyor. 😂 kışın sorun değil hatta daha iyi 2 kişi yatmak ama yazın... 🤚🏻 Almayayım 😂
Her riski alabileceğiniz ve sizE GERÇEKTEN değer verecek biriyse yaşayın. Ama sonu yoksa ve bile bile bu sıkıntıya girmenin pişmanlıktan başka bir yanı yok
sarılarak uyumak yaz dönemi için ızdırap, ben sevgilimle sarılarak uyuyamıyordum sıcak basıyordu, ama kaşık pozisyonu gayet güzel. birlikte uyurken genelde bedenlerimiz aşırı yakınken uyuyamıyordum, kolu boynumun altındayken aşırı rahatsız oluyordum ama 4-6 ay arası bu duruma alıştım yine de uzak uyumayı tercih ediyordum
Yatmadan önce duş almak şart ve kesinlikle vücut spreyimi sıkardım hoş kokmak için. Kuruturdum saçlarımı yumuşacık bir pijamayla yatardım yanına hepsi bu olurdu sanırım.
senin kadar özenlidir umarım sevgilin. naneli sakız çiğne daha iyi dişini fırcalasanda kokabilir. ayrıca önemli olan sadece romantizm yasamak, ileri gitmesine izin verme
ağız kokusu dahil herşeyin doğal olmasına dikkat etmek lazım. Seni seven kişi sabahki ağız kokusuna bile katlanır. o kokuyu koklayarakta olsa uyur. Bunu yapabilecekseniz sarılıp uyuyun
@Shazam6 aynı ortamda bulunduğum insanların ne kadar düşebildiğini gördüm. soru sorma şeklin bir hikaye dinlemeyi beklediğini gösteriyor. Halbuki sorun:yaşadığımız çevredeki insanlar ve onların seviyelerine maruz kalışımız. Bu yüzden nerede bulunacağını iyi seçmeli insan.
@nightcoreX cinsellikle ilgili bir faaliyet düşünmüyorsanız benim dediğimi yapın ha yok amaç özellikle buysa o zaman benim söylediğim pozisyonu yapın yani kaşık hem çok iyi hem çok kötü sonuçlanabilir :)
@nightcoreX kötü kısmı sizin cinsel ilişkiye girmenize sebep olacaktır bu kesin. tabi sizin beklentiniz ne o da önemli benim kötü dediğim sizin bulutlarınız olabilir.
Doğal davranın. Öyle aman aman bir şey değil. Sarıl uyu işte.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Sevgilinle arandaki samimiyete bağlı yeniyseniz yastıgının altına sakız koy ilk zamanlar öyle yapmıştım ama ilişki ilerledikçe sallamamaya başlıyorsun 😂
😂 😂 😂 Sen de iyiymişsin allahtan dişlerin dökülmemiş
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Hemen uyu, hiç konuşma hiç hemde, eğer hemen uyumazsan konuşma başlar, temas başlar yavaş öpücükler gelir, el kol rahat durmaz bir yoklar, baktın ses gelmiyor sabahlar olmasın
Üşümekten kaçının. Ortamı koku sarsın istemezsiniz. Horluyorsanız yan olarak sevgilinize sarılıp uyuyun..
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Ah ah bir sevgilimiz olsa gargara değil hortumu gırtlağıma kadar sokarım en azından gırtlak yapmış olurum ikisini birden halletmiş ve tecrube olur hahahah dermişim
@Lylovna Birşeyi nasıl söylediğimizin önemi işte burada ortaya çıkıyor. Sırf konuşmak için konuşmamak gerek. Bizim toplumumuzda birşey söylerken hep yanlış şekilde söyleniyor. Bu da yanlış anlaşılmalara sebep oluyor. Bu sorunu en başta annem ile babam arasında bile görüyorum ki aralarındaki tartışmayı ben bitiriyorum. Bir gün annemin babama davrandığı gibi davranınca, annem hatasını farketti 😄
Dediğim gibi, nasıl söylediğimizin, nasıl davrandığımızın bir önemi var. Bir atasözü var, benim de çok sevdiğim. "Tatlı dil, yılanı bile deliğinden çıkartır".
@Lylovna kızlar cinsel ilişkiyi nasıl reddettiğinin öneminden bahsediyorum. Hani dediniz ya, böyle kızlar yüceltilir diye. O bakımdan. Yani karşınızdaki insana kendinizi nasıl ifade ettiğinizle alakalı bir durum.
En İyi Cevaplar