Erkeklere göre doğru kız nasıldır ben doğru kız mıyım?

Erkekler için ciddi gözle bakılacak ağırbaşlı doğru düzgün kız tanımı nasıldır nasıl kızlara hangi karakterde kızlara ciddi gözle bakarlar ben 21 yaşındayım bugüne kadar hiç erkek arkadaşım olmadı güzel bir kizim yani yüzümün çok güzel olduğunu söylerler bende öyle düşünüyorum şahsen fazla kilolarım var erkek arkadaşım olursa çok sevsem bile cinsellik yaşamam cinselliğin evlilikte yaşanması gereken bir şey olduğunu düşünüyorum. En fazla öpüşürüm sevdiğim insanla. Bide el ele tutusurum istiyorum ki ailem olacak bir erkek çıksın karşıma hayat arkadaşım olsun iyi günleri kotu günleri birlikte atlatalım birbirimize yoldaş olalım parasız da kalsak sevgimiz aşkımız saygımız olsun çocuklarımız olsun birlikte yaşlanıp ölelim sizce ben doğru düzgün kız miyim?
Erkeklere göre doğru kız nasıldır ben doğru kız mıyım?
Cevapla