Bir erkek neden “ee ne zaman bana kahve ısmarlıyorsun” der? Hem de yeni tanıştığı bir kıza?

Mesele burada kimin ısmarladığı değil , para değil arkadaşlar zaten kahve kaç kuruş yani ama kibar bir şekilde kahve içmeye davet etmek varken bu hanzo davranış niye?
Bir erkek neden “ee ne zaman bana kahve ısmarlıyorsun” der? Hem de yeni tanıştığı bir kıza?
Cevapla