Böyle tatlı tatlı diyecek size, sonra gelip öpecek:)
Nasıl seversiniz?
Siz ne dersiniz bunun karşılığında?
Nasıl seversiniz?
Siz ne dersiniz bunun karşılığında?
oha ne çok saymışsın yahu :) domuz, katır, sığır manda nedir yaa :D
ama mesela gıcıklık yaptı diyelim öküzsün, odunsun gerçekten de derim şakayla karışık
valla benim sevgilimin hosuna gidiyor ama arkadasları dalga geçer falan yalnızken söylenmeli :D
domuz manda sığır olmaz onun dışında hoşuna gidiyosa desin :) öyle şefkat gösteriyosa napalım ;)
sevgilim bana domuz dicek tatlı tatlı sonra gelip öpcek :) ayıboğan falan desin bari :)
Cevap
20Cevap
O ne yahu? Bütün büyükbaş hayvanları sayalım o halde...
1. Hayatım,
2. Bitanem,
3. Erkeğim kelimelerini yeğlerim.
Kızacaksa;
- Ömrümü yedin, ömrümü demesini isterim.
uslubuna bağlı espri vari söyleyebiliyorsa sorun yok odun gibi söylerse sorun çok ;)
Senin ki sevgi değil ali babanın çiftliği anasını satayım.
Tatlı tatlı domuz veya sığır nasıl oluyor hadi hepsini anladım katır nasıl olacak hıamnıaha :(
yok artıkk ya :) İnsana insan gibi davranıp bunu hissettirmek gerekir. Bence saçmalık ötesi
O.o ismimle hitap edemiyor muymus :) ayıcigim falan dese olurda bu nedir :))
ben erkek olsam hayvan demesi hoşuma giderdi :D
aynen seky bişekilde söylerse :)
çobana ihtiyacım yok.
Yatakta derse sıkıntı yok :))
sıpaaaaam diyodu birisi bide maymun:)
Çiftlik gibi maşallah
yok artık bir ayı demediği kalmış :D
onu orda boğar öldürrüm.
hiç hoşlanmam ya daha da soğurum
bende ona kedi derim :D
bir anasına küfür etmediği kalmış
erkeğim desin aslanım desin :D
Tarzıma yakışmaz ben demem.
tatlı tatlı sorun olmaz
Saçma hoşlanmam
Hoşuma gitmez.
köpek yok
Kesinlikle gitmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar