Kızlar, Otobüste bir kız yanlışlıkla kucağıma oturdu. Çok güzeldi. Yarın yine olur mu acaba?

Otobüste bir kız yanlışlıkla kucağıma oturdu
Çok güzel bir andı :)
Yarın yine olur mu acaba?
Kızlar, Otobüste bir kız yanlışlıkla kucağıma oturdu. Çok güzeldi. Yarın yine olur mu acaba?
Cevapla