Otobüste bir kız yanlışlıkla kucağıma oturdu
Çok güzel bir andı :)
Yarın yine olur mu acaba?
Çok güzel bir andı :)
Yarın yine olur mu acaba?
zafer39 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Olmaz yavrum. Geç bu işleri.
Bebeğim deme bence.
Sen, ben olmadığına göre?
Ben senin olmayan mantığını yemiyorsam sen de benim mantığımı yeme, konu kapansın.
Olmaz o anlıktı🤣🤣
rüyanda belki
hahaha otobüsteki herkes senin kucağına oturmak için can atıyor o zaman?
Isine bak boş insan
Nice story bro
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar