Sevgilim çok soğuk bir kız niye bu kadar soğuk olur nasıl düzelir ?

Arkadaşalr benim sorunum şu ki benim çok sevdiğim bir sevgilim var.Sevgilimin babası sol bir partinin milletvekili. Benim babam yaşadığımız ilde tanınan bilinen bir sanayici. Tanıştığımız ortamda yemekli bir toplantı gibi soğuk bir yerdi. Ailem bu ilişkinin başlangıcında çok sıktı beni açıkçası ortak çevremiz var ciddi düşünmüyorsan kalkışma bu işe tarzında. Sonra ciddi düşündüğüm için teklif ettim sevgili olduk.

Ama kız tip olarak dehşet bişey yani sarışın uzun boylu ela gözlü falan tüm güzellik özelliklerine uyuyor. Sanat eseri yani bence. Elde edemeyeceği erkek çok azdır. Bense ortalama yakışıklı sayılabilecek ama sıcak kanlı biriyim insanları severim yani konuşmayı eğlenmeyi gülmeyi severim. Bu kızsa çok soğuk anlatamam yani o kadar ciddi ve soğuk resmen buzdolabı taşıyorum yanımda. Kız sadece işini yapmaa odaklanmış yemek yiyorsa sadece yemek yer konuşmaz mesala. Soru sorarsanız cevaplar o kadar çok soru sorarsanz azarlar. Nebiliyim bir aşkta masum öpücükler küçük utangaçlıklar istemez misiniz bizde hiç yok işte. Acaip sayıda da arkadaşları var bu da nasıl oluyor onu da anlamadım. Açıkçası sıkıldım artık. Ayrılsam ortak çevre çok büyük herkes duyar. Bir kız niye böyle yapar ? Düzeltmek için ne yapmalı ? Siz sıkılmaz mısınız bu kızla yoksa problem bende mi ?
Sevgilim çok soğuk bir kız niye bu kadar soğuk olur nasıl düzelir ?
Cevapla