Sinemada tanımadığım bir kızla el ele tutuştuk ama sonra bıraktı yardım eder misiniz?

Öncelikle merhaba, dün arkadaşımla sinemaya gittik benım yanımda 3 kişilik kız arkadaşı grubu vardı neyse film başladı bılıyorsunuz koltkuların kenarları diğer koltukla ortak yanımdakı kızda kolunu oraya koyuyordu bende ama arada mesafe vardı filmin ilk 20 dakıkası boyle geçti ondan sonra kız kolunu birazcık yaklaştırdı hala değmiyordu kollarımız ve bende azıcık yaklaştırdım ben ondan az yaklaştırdım çünkü rahatsız olmasın diye yıne bir 5 dk sonra biraz daha yaklaştırdı ardından bende aynı şekilde yaptım rahatsız olmadı ardından bir sonrakı adımı ben attım artık kolundakı tuylerı azıcık hissedıyordum ardından oda aynı adımı yaktı ve nerdeyse bırleşti kollarımız ve 1 dk sonra kollarımız tamamen birleşikti anladım ki oda benden hoşlanmıştı artık ikimizde eli şişe koyma yerındeydi ama ellerımız birbirine değmiyordu benim bu sırada kalbim çok hızlı atmaya başladı çünkü serçe parmagımı eline sürtmeyi düşündüm ondan sonrakı adım el tutuşmaktı zaten neyse ben bir 5 dk yapsam mı yapmasam mı diye düşünüyordum en sonunda yap ya nolcak dedim ve serçe parmağımı sürttüm aynı zamanda da çok korkuyordum laf diyicek diye neyse sonra oda çok hafiften sürttü anlamadım gıbı bırseydı ardından ben dırek serçe parmağını tuttum halay cekermıs gıbı dırek elını tutmadım boyle bir 1 dk boyunca filmi izledık benım kalbim ama nasıl atıyor ve bırbırımıze hiç bakmıyoruz ardından ne olduysa çekti elini tam elini tutucaktım ve kolunu kaşıma taklidi yaptı eminim taklitdi çünkü öyle bir kaşıma şekli yok ardından kollarını bağladı ve ben şok oldum neden böyle birşey yaptı diye ardından ara girdi lavaboya gittim bir elimi yüzümü yıkadım bu olayı arkadaşıma anlatmak istedım ama utandım neyse girdik filme tekrarda merdıvenden cıkarken bir 2 sanıyelık bakış attık ardından oturdum yerıme tekrardan film basladı ılk 10 dk kolu bağlı oturdu sonra olay başa sardı koltugun kenarına kolunu koydu ama adım atmadı ben adım attım elini çekti çok utandım film çıkışında eğer devam etseydı numarasını isticektım çıkarkende bana bir baktı ama hiç birşey demeden gitti çok garip bir olaydı cidden bu arada o kız bunu okuyosan bana ulaş lütfen sinemanın adı izmit ncity spider-man far from home 5.30 seansı sizce ne olduda böyle yaptı çok merak edıyorum lütfen düşüncelerınızı yazın nerde hata yaptım
Sinemada tanımadığım bir kızla el ele tutuştuk ama sonra bıraktı yardım eder misiniz?
Cevapla