İlk öpücük hiç kötü olur mu? ilk öpücükte ne hissetiniz?

ilk öpücüğümde bana çok garip geldi
bu mudur bütün dünyanın sevdiyi şey mi diye düşündüm
bana fazla güzel gelmedi ilk
ama sonra daha fazla öpüşünce her öpücükten sonra daha çok sevmeye başladım daha çok hoşuma gitti öpüşmek

sizde de böyle oldumu? ne hissettiniz?
İlk öpücük hiç kötü olur mu? ilk öpücükte ne hissetiniz?
Cevapla