Benimki biraz farklı oldu ama hala aklıma düşündükçe aynı duyguyu yaşıyorum ben 23 yaşındayım öpüştüğüm kişi 21 yaşında yıllardır arkadaşız buluşur ederiz çok bişey hissettiğini anlamamıştım ben ilçede yaşıyorum o il gittikçe görüşürdüm. Neyse ilk kez arkadaşımda buluştuk kimse yok tek ben varım bişeyler hazırladım yedik içtik şarkı dinliyorduk. Bana el kol şakası yaptı bir kaç kez sonra böyle laf arasında masaj olayı geçti omuzlarıma masaj yaptı. Öyle oturuyorduk saat 11 gece bir anda döndü ve beni dudağımdan öptü bir kez ben anlamadım ne oldu bunu neden yaptın dedim özür diledi sustu 10 dakika birbirimize. Bişey demedik sonra döndü öpmeye başladı bir kere yaşadım dedim o beni öperken yapma neden dedim ama dinlemedi kolları ile sardı beni zaten sonra bende kendimi bıraktım ve iki saat rahat öpüştük kokladık birbirimizi. Sonra bitti oldu ama ben hala bir şoktayım gidecekti kapının oraya çıktık özür dilerim dedi ses etmedim geri çekti kendine bir yarım saatte ayakta öpüştük ama sizeanlatamam en son ben dur dedim oda kendimi durduramıyorum başka bişey yaşanmadan gideyim dedi çünkü artık eli vücudumda gezmeye başladı ben dur dedim aylar oldu hala aynı üzüntüm tek görüşmüyorum artık arkadaşlığımı bitirdim ama çok güzeldi arada ben düşünerek güzel hissediyorum
En İyi Cevaplar