Mümkünatı yok. Sevgi kesinlikle gösterilmese bile varsa hissedilen bir duygudur. O zaman herkes haykırsın seni seviyorum diye onunda bir anlamı olmaz. Sevgi varsa zaten iliklerine kadar hisseder hissettirirsin. Bir bakışın bir üstüne titreyişin yeter. Ah birde öyle sevebilen insanlarla dolu olsa dünya. Neyse. Keyifli geceler.
Pazarda elma satmiyoruz ki bağırıp haykiralim , sevgi içinde yaşanır içinde biter insanın , herşey dile gelmez bir çocuğun başını oksamakta bir sevgi belirtisidir gülümsemek te , ilk sevgi başlar sonra eyleme dönüşür, iyi geceler diliyorum
Kişi o sevgiyi hissettirmiyorsa üç sebebi vardır geçmişte yaralar almıştır tekrar üzülmekten korkar göstermez saklar diğer bir ihtimal tek taraflıdır çekinir üçüncüsü ise yapı gereği çekingendir belli edemez duygularını.. Sevginin gerçekliği asla yarı yolda bırakmamakla ölçülür.. gösterip göstermemekle değil
Bence de, kişi zaten tutamaz kendini, sevgisini gosterir. Eğer gostermiyorsa, gösterecek bir şey yoktur. Seni seviyorum ama gosteremiyorum diyen birinin de çıkarları vardır, çıkar ilişkisidir. Öyle bir şey sezdiginizde hayatınızdan çıkarın.
Hissettirmeden hiç bir şey olmuyor. Sev bacım sev sonra sevildiğini hissetme ama lafa gelince ben sevgimi belli edemiyorum. Yok böyle bir dünya. Sevgini göstereceksin. Gösteriş için değil ama gözlerini karartmış bu dercesine hiszettireceksin
Olamaz yanından bile geçemez. Ben 1 kere öyle yaşadım. Kendimi çok yalnız ve kullanılmış hissettim... oyuncakmisim sanki 1 heves için yanıma geldi Sanki.
Ayh bir gösterin ya gösterin tutun belimizden cekin kendinize öpün oksayin seviyorum ulan o kaddsr deyip vurun masaya bakin gözlerimize atın omzunuza. Amma nerdeeee öküz bunların hepsi öküz
gizlenir, gosterilmemeye calisilir ancak her ne yaparsa yapsin kisi, karsidaki onu hisseder. sartlar musait degilse evet, bu gercek bir sevgidir. ancak ortada bu hisleri eyleme doktugunde problem yaratacak bir durum yoksa da gercek olma olmama sorununu gectim, ortada onemsenecek bir his yoktur.
Karşındaki kişiye bağlı bu kimisi var sevgisiyle boğuyor insanı kimisi var kalpten seviyor çok seviyor ama o sevgiyi sana hiç göstermiyor bunun sebebi de bir gün benim sevgim den sıkılır da gider diye
Seven insan hissettirir evet ama şöyle de bir olasılık da var zamanında yaşadığı verdiği sevgi yüzünden hayal kırıklığına uğradıysa bunu artık içinde yaşatanlarda olabilir
En İyi Cevaplar