Sevgilim kısayım diye benden ayrıldı. 😒Kısa olmak benim mi suçum yahu?🙄


Hayır kısa olan sen değilsin onun erkekliği karakteri (adamlığı diyeceğimde adamlık çok başka )
Sallaaa yenisini bulursun cjjsfnjw
Kanka topuklu giy boy sorununu çözersin jsskk
Teşekkür ederim 😌
Aklın kısa olmasın boşver gitsin😌
Cevap
20Cevap
Boy kısalığı yüzünden ayrılmak nedir ya ne saçmalık
Allah akıl kısalığı vermesin boşver.. bende çok uzun değilim.. salla gitsin..
Durum bu hale geldiyse... Garip. Karaktersiz biriymiş
Sevseydi seni istersen boyun 10 cm olsun dert etmezdi emin ol
Daha bide "sevgilim" yazmissin. Sevseydi boyuna posuna bakmazdi. Takilma bosveerr. Daha yasin genc
Sanki sen kendinden kısa birini kabul edersin sanki sen melek sanki sen pikaçusun uyuz.
Kisa olmak niye senin sucun olsun ki. Uzun boylu seviyordur🤓
böyle tatlı kız kısa diye bırakılır mı ya pis herif
Cehaletin tekrar başlaması yakındır dert etme bunlar ilkler daha çok şeyler olacak
Sende "boy kavakta da var" deseydin. 🤔
tüüü terbiyesiz. insan kisa diye sevgilisinden ayrilirmi heç. 😋 zaten oyle adamdan hayir gelmez.
Senle sevgili olmadan önce gözleri kördü galiba , boşver gitsin sevmemiş seni belliki.
Değil kanka direk ayrıl 😂
Topuklu giyecem 1 kere gör de sonra geldiği an bitti hadi git de 😂
yaşın ne 18 veya daha küçük ne sevgilisi
Beyni kaçmıştır pencereden uçmuştur😌
Adam degilmis demekki
Bosverin o karaktersizleri Allahin verdigi birseyi kulun sirgulamaya hakki yoktur
Sevgili olmadan önce uzun muydun ki? sdankasdasd
Karaktersiz olmakta onun suçu değil haklısın
Sende uzun birini bularak intikam al :/
Senin boyun kaç çocuğun boyu kaç?
Değil.😄
Peki, böyle erkekleri nereden buluyorsunuz?
Çok saçma
Kesin yaşanmıştır.
Hemen ayrıl
Kaç boyun
Değil tabii ki
Çüş ne bokktan sebeb
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar