Eşimle tartıştık aslında birbirimize kırıldık desem daha doğru olur.
Her şey çok normaldi başta... Akşam süslendm puslendim kocamin işten gelmesini bekledim uzun bekleyişin ardından nihayet eşim geldi beni görünce bu ne hal demesin mi? ( normal bir kıyafet giymistim öyle enteresan fantazi şeyler değildi aklınıza bir şey gelmesin )
Neyse bir sıfır başladık moralmen. Çok takmadim biraz oturduk falan bizimkinin ağzı yağlı yağlı köfte kokuyordu kendisini çok Afedersiniz öpmemi istedi valla midem almadı yanağından öptüm nedenini sordu ben de yağlı yağlı köfte kokuyorsun dedim sırf dişlerini fircalamasi için ama tam tersi bana Küstü bu böyle mi söylenir dedi. Nasıl demem gerekiyor sorum cevapsız kaldı.
Ya kızlar iki haftada bir dişini fircalayan bir eşiniz olsa ona ne söyleyerek dişlerini en azından üç günde bir fircalamasini sağlarsınız. Yani ben bu olayda suçlu muyum anlamadım.
Sorum erkeklere de şu şekilde olsun: Siz olsanız ne şekilde dişinizi fırçalamaya ikna olurdunuz? (dişini fırçalamayan birisi olarak yani empati kurarak cevap verirseniz sevinirim)
Her şey çok normaldi başta... Akşam süslendm puslendim kocamin işten gelmesini bekledim uzun bekleyişin ardından nihayet eşim geldi beni görünce bu ne hal demesin mi? ( normal bir kıyafet giymistim öyle enteresan fantazi şeyler değildi aklınıza bir şey gelmesin )
Neyse bir sıfır başladık moralmen. Çok takmadim biraz oturduk falan bizimkinin ağzı yağlı yağlı köfte kokuyordu kendisini çok Afedersiniz öpmemi istedi valla midem almadı yanağından öptüm nedenini sordu ben de yağlı yağlı köfte kokuyorsun dedim sırf dişlerini fircalamasi için ama tam tersi bana Küstü bu böyle mi söylenir dedi. Nasıl demem gerekiyor sorum cevapsız kaldı.
Ya kızlar iki haftada bir dişini fircalayan bir eşiniz olsa ona ne söyleyerek dişlerini en azından üç günde bir fircalamasini sağlarsınız. Yani ben bu olayda suçlu muyum anlamadım.
Sorum erkeklere de şu şekilde olsun: Siz olsanız ne şekilde dişinizi fırçalamaya ikna olurdunuz? (dişini fırçalamayan birisi olarak yani empati kurarak cevap verirseniz sevinirim)
İkna etmem direkt söylerim. Iyyy.. İğrenç!
Bu yaştan sonra alışkanlığını değiştiremem, katlanırım.
Ben fırçalarken ona da söylerim.
"Fırçalamazsan öpüşmek yok" dersem ikna olur.
Valla zor bir durum bilmem ki
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar