Anlık foto isteyip güzel. mi? çirkin mi diye bakicaksa atılmamalı..😂😂 Ama O anı beraber yasamak Özlem gidermek. icinse foto atılmalı hangi niyetle istediği önemli 😀
Biz tiktokta tanıştık 3 ayımıza girdik o İstanbul'da ben erzurumdayım hiç birbirimizi görmedik benim ailem duyqrsa biz biteriz yani bizim ilişkimiz çok zor haftada 2 kere konuşuyoruz zaten sürekli birbirimize resim atıyoruz o benle evlenme hayalleri kuruyo 1 tıl sonra beni kaçırıp evlenmeyi düşünüyor uazktan yürütülüyo ama zor yaa 😟
Evt dakka başı istiyordu bazn annemi arayıp rica ederdi cadının fotoğrafını çekip atarmısın die ben uyurken veya işle uğraşırkrn çekip atardı annem tabi nişanlıyken
Eger çok sık bulusamiyosam evet atarim ve onunda atmasini isterim amma velakin Boydan diyorsa senden biraz daha ozel fotoğraf istiyo demektir ve ben o atmadan atmiyorum sahsen cunku hersey karşılıklı
En İyi Cevaplar