Ya arkadaşlar, biz üç kere ayrıldık, biri kendisinin bana eski kız arkasının adı ile hitap etmesinden dolayı idim, diğeri ise bana yaşattıklarının unutamamdandı sonuncusu ise artık ock tartışır ve birbirimizi ciddiye almaz olduk ve ablam barıştığımızı bilmiyordu bende sorunlar düzelince söyleyecektm. buda gtmiss ablama yazmış barıştık diye, çok sinirlendim çok yalancı konumuna soktu beni.. hemde ablama karşıı. sonuç olaraksinirli bi anima geldi bitirdim. benim kuzenimler ve arkadaşlarımın hepsi ile tanıştırdım, ablam ve eniştemle bile. kendisi dönüp bi arkadaşıyla tanıştırdı sadece diğer iki üç arkadaşlarımızda ortaktı zaten..
gerçekten su an çok kötü boşluktayım, beraberken bile onu bükdr özlememiştim. ayrılıla işe 12 gün oldu :(
arkadaşlarım ve ablam, kimsenin önü kanı kaynamadı, öyle sıcak kanlı bi insan değil. buz dolabı gibi. cimri, en sevmediğim huyu ise bu. beni kendinden o şekil soğuttu. hani parası yok değil ama cebinde parası olduğu halde dönüp gözlerime bakan, benim ödememi isteyen bi insandı.
ne yapmalıyım ya, çok özlüyorum onuu
gerçekten su an çok kötü boşluktayım, beraberken bile onu bükdr özlememiştim. ayrılıla işe 12 gün oldu :(
arkadaşlarım ve ablam, kimsenin önü kanı kaynamadı, öyle sıcak kanlı bi insan değil. buz dolabı gibi. cimri, en sevmediğim huyu ise bu. beni kendinden o şekil soğuttu. hani parası yok değil ama cebinde parası olduğu halde dönüp gözlerime bakan, benim ödememi isteyen bi insandı.
ne yapmalıyım ya, çok özlüyorum onuu
Güncellemeler
+1 yıl
bi yardim etsenizz. ona mesaj atmamakla kendimi zor tutuyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer