Ayrıldım ama onsuz yapamıyorum. Ne yapmalıyım, çok özlüyorum onu...

Ya arkadaşlar, biz üç kere ayrıldık, biri kendisinin bana eski kız arkasının adı ile hitap etmesinden dolayı idim, diğeri ise bana yaşattıklarının unutamamdandı sonuncusu ise artık ock tartışır ve birbirimizi ciddiye almaz olduk ve ablam barıştığımızı bilmiyordu bende sorunlar düzelince söyleyecektm. buda gtmiss ablama yazmış barıştık diye, çok sinirlendim çok yalancı konumuna soktu beni.. hemde ablama karşıı. sonuç olaraksinirli bi anima geldi bitirdim. benim kuzenimler ve arkadaşlarımın hepsi ile tanıştırdım, ablam ve eniştemle bile. kendisi dönüp bi arkadaşıyla tanıştırdı sadece diğer iki üç arkadaşlarımızda ortaktı zaten..

gerçekten su an çok kötü boşluktayım, beraberken bile onu bükdr özlememiştim. ayrılıla işe 12 gün oldu :(

arkadaşlarım ve ablam, kimsenin önü kanı kaynamadı, öyle sıcak kanlı bi insan değil. buz dolabı gibi. cimri, en sevmediğim huyu ise bu. beni kendinden o şekil soğuttu. hani parası yok değil ama cebinde parası olduğu halde dönüp gözlerime bakan, benim ödememi isteyen bi insandı.

ne yapmalıyım ya, çok özlüyorum onuu
Güncellemeler
+1 yıl
bi yardim etsenizz. ona mesaj atmamakla kendimi zor tutuyorum.
Ayrıldım ama onsuz yapamıyorum. Ne yapmalıyım, çok özlüyorum onu...
Cevapla