Otobüste elimi yanlışlıkla tutan çocuk neden bidaha elime dokunmak ister?

Otobüste yan yana ayaktaydık. Kendisi yanlışlıkla elimi tuttu ve bende ona bir tepki vermedim napıyosun falan diye. Hatta hiç yüzüne bakmadım.
1-2 hafta sonra beni otobüste tekrar görünce parmaklarıyla elime dokunmaya çalıştı. Amacı neydi bunun?
Otobüste elimi yanlışlıkla tutan çocuk neden bidaha elime dokunmak ister?
Cevapla