İyi geceler Sayın dinleyenler Burası Kaybedenler Kulübü😊 gereğinden fazla seven, gereğinden fazla değer veren, gereğinden fazla bağlanan kaybetmeye mahkumdur. Konuşması gerektiği yerde Susan, susması gerektiği yerde konuşan kaybetmeye mahkumdur. gitmesi gerektiği zamanı bilmeyen, kalmak için inat edip kendinden taviz veren kaybetmeye mahkumdur. Benden bu kadar, top sizde... aşkta sürekli kimler kaybetmeye mahkumdur?
Günümüzde manasını yitirmiş, efsaneleşmiş, halk arasında destan gibi anlatılan o hayal edilesi duygu tamamen asimile edilmiş, birkaç haftalık, birkaç günlük ve hatta birkaç dakikalık zevkler uğruna katledilmiş olmakla birlikte ne kendisine ne de mâşukuna fayda veremez hale düşmüş. Ne aşkı? Günümüz de aşk mı kaldı? Bu nesil aşkı hiç kazanamadı ki kaybetsin...
1) Sevdiğini hayatının merkezine koyan. 2) Çok seven ve bağlanan taraf. 3) Hep bişileri veren taraf. 4) Bencil olmayan taraf. 5) Hep alttan alan taraf. 6) Dürst olan taraf. 7) Karşısındakinin her istediğini yapmaya çalışan taraf. 8) Arayan soran taraf. 9) Hep ilgi gösteren taraf. 10) Kendinden çok sevdiğini düşünen taraf.
kendisinden çok karşısındakini düşünen kesinlikle kaybetmeye mahkumdur. okadar çok fazla kaybettimki kaybedecek bir şeyim kalmadı bir yerden sonra insan duygusuzlaşıyor hissizleşiyor :)
En İyi Cevaplar