aramıyor sormuyor ne yaparsam bana köpek gibi bağlanır?

sevgilim ne arıyor ne soruyor, onunla 10 gündür hiçbir iletişimimiz yok.ben aramazsam aramaz.bende aramadım.aramak istiyorum ama aramazsam sanki daha iyi.görüşemiyoruzda öyle doğru düzgün.ne yapayım ya? aramıcamda o ararsa nasıl tepki vereyim?
aramıyor sormuyor ne yaparsam bana köpek gibi bağlanır?
Cevapla