Nişanlımla tartıştık kendisi mesaj atmıyor. Bende atmamak için direniyorum sizce atmalımıyım?

5 gündür nişanlımla konuşmuyoruz 1 senedir nişanlıyız arada mesafeler olduğu için arada tartışıyoruz. Ve tartıştığımız da kendisi arayıp sormaz bende bu kez o arasın istiyorum ama aramıyor sizce ben arasam mı çok kararsızım ama onu çokkkk seviyorummmm
Nişanlımla tartıştık kendisi mesaj atmıyor. Bende atmamak için direniyorum sizce atmalımıyım?
Cevapla