Merak etmesi için gizli tutmayı tercih ederim galiba
Açık
Gizli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
neden açık tutayım ki normalde de gizli biri hayatıma girip çıkınca da gizli olmalı. kimsenin hayatımdan çıkması hayatımı değiştirmez.
Niye gizli tutayım ki depresyonda olduğumu görmesi lazım 😀😀
Cevap
2Cevap
Her zaman gizli olduğu için bir değişiklik yapmam
Her zaman gizli tutarım
Biraz fake hesap açsında takip etsin hasbam😂😂
Benim her zaman gizli
Kullanmıyorum, ama kullansa idim gizli dutardım.
görsün daha fazla üzülsün diye :D
Ben de gizli tutarım Meraktan çatlasın diye
Benim hep gizlidir.
Gormeyede hakki yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar