Terk eden bendim zaten. Her şeyi sildim stalk da yapmadım. 1 ay oldu hiç bakmadım bile. Wp grubunda kızlar söyledi. Eminim stalk yaptığımı sanıyor ondan yapmıştır. Yazık bakmadığımın farkında bile değil. bir kıl oldum niye stalkladığımı sanıyor ki her yeri gizlemiş. Umrumda olmayan insanların umrumda olduğunu zannetmesinden nefret ediyorum, bırakanın ben olmama rağmen neden böyle boş bir işe girmiş akıl edemiyor mu sizce
Umrunda olmasa soruyu sormazdın diye boş tespit yapmayın, kıl olma sebebim değer verdiğimi zannedip bana göz dağı verme amacına girmesi
Umrunda olmasa soruyu sormazdın diye boş tespit yapmayın, kıl olma sebebim değer verdiğimi zannedip bana göz dağı verme amacına girmesi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar