Arkadaşlar dün hikayeme yanıt verdi, konuştuk biraz konuşmayı nasıl devam ettirebilirim?

Iste dun attigim hikayeye yanıt verdi. Muhabbet açıldı gece 1 buçuğa kadar konuştuk. Sonra şarjım bitiyo sonra konuşuruz dedi öyle konuşma sonlandı. Bugün hiç konuşmadık ama ben konuşmanın devam etmesini istiyorum, açıkçası ona kendiligimden mesj atmaya cekiniyorum. Ne yapabilirim ya ya da mesaj atsam ne diyebilirim ki? Konuşmaya çok merakıymış gibi durmak da istemiyorum 🤔🤔
Arkadaşlar dün hikayeme yanıt verdi, konuştuk biraz konuşmayı nasıl devam ettirebilirim?
Cevapla