Bu zengin erkekler niye hep böyle oluyor? Niye onları elde etmek bu kadar zor ?

Arkadaşalr gerçekten çok sevdiğim bir çocuk var ve ailesinin parası şirketi falan hiç umrumda değil onu o olduğu için bakışları o olduğu için sesi o olduğu için yürekten tüm kalbimle seviyorum.O koleje gidiyor ben devlet okuluna bir ortak arkadaşım sayesinde tesadüfen tanıştık.Kısa zamnda yakın arkadaş olduk.Ben ilk andan beri ona aşık olmuştum.Yakınlaştım ama hiç birzaman tip olarak fizik olarak beğenmedi beni biliyorum. kanka olduk.Sonra o tanışmamıza vesile olan arkadaşta aynı kolejdeydi ama o kız onlar gibi senelerdir gitmiyordu.Lise 2 de başladı.Gerçi bi senesi bile 20 bin işte ben kendimi avutuyorum o ayrı mesele.O kolejdeki kızlarlada tanıştım bazılarıyla.Ama buda ALLAH ın zeenginlere lütfümudur nedir çirkin denecek kız çok az hepsi ortanın üstü veya oldukça güzel bide onlar küüçüklükten beri havaya süse püse alışmış ben nerden bilecem o kadar markayı aleti.Çocukta onların içine düşüyor yani onlarla konuşurken dibi düşüyor.Hele bitane kız var o öl dese ölecek yani hakkaten kızda farkında kullanıyor bu özelliğini.Niye benim sevgimi fark ettiği hald ebenle çıkmıyor arkadaşlar ben üzmem onu onlar gibi bekletmem uçuk kaçık isteklerim olmaz para harcatmam kendim için ama olmuyor işte ne yapsam olmuyor.Bende isterdim onlardan birinin yerinde olmayı.(Kusura bakmayın arkadaşlar biraz içini dökme havasında oldu ama patladım artık yani çok doldum.) Aielemin ekonomisini kültürünü mesleğini ben mi seçtim ? Kendi fiziğimi ben mi seçtim ? Havalı olmak isterdim ama beceremiyorum işte.
Bu zengin erkekler niye hep böyle oluyor? Niye onları elde etmek bu kadar zor ?
Cevapla