İlişkiniz çok iyi giderken sevgilinizle yastık kavgası yapar mısınız?



Öte git yastığını çek fazla yer kaplıyorsun savaşı olur 🙄
Teşekkür ederim 😊
Yok yastıkla bana göre değil 😂
Vurunca duvara yapıştırırım. 😂
Efsane olur
Teşekkürler hocam
Cevap
28Cevap
Evet yaparız, ikimizde yumuşak yastık seviyoruz ben yatıcam kavgası olur ama sonunda ikimizde aynı yastıkta yatarız 😂
Soru anlayışı diyelim. Kime göre neye göre... İyi akşamlar.
yapardım cok zevkli olurdu. D gerçekte dövemem ama orda kazaara canını yakabilirm. d
Falza vıcık vıcık hareketleri sevmem dozunda olursa belki
@stylerzhr yoo el şakasını pek sevmem sadece
@stylerzhr yastığı ayagınlamı tutup vuruyorsun bir nevi el şakası işte
Olur olabilir güzel ve eğlenceli şeyler. Bazen çocukluk şart ruhumuz için
Biz özendik yaptık sonu tekmelerle bitti cirkinleşti olay galiba cok sinirliyim benlik degil
Küçük bir kıskançlık sonrasında yapılırsa çok tatliş olur bence 😅
Ay çok eğlenceli olur 😂 ama sevgili değil de eş olsun o 😁
Savaşın sonunda antlaşma imzalanacaksa neden olmasın😉
Yastıkla sevgili savaşı yapıyoruz bdbdbs
Çok filmden kopma bana göre değil
Seveceğim kadına kıyamam ya 😊
Hoşuma gitmez helalimden başkası.
Eğlenceli olur tabi 😊
evt sonra bir bakmış elimde koltuk geliyorum
Şakanın sonu k... ka olmazsa iyidir :)
Tabii Abartmadan yapılırsa :)
Denemedim bunu yazayım kenara
ben yapmam o bana yapabilir sorun yok
Evet hoşuma gidebilir.
Sevgiliyle yatakta ne işim var benim gitmez.
Beni boğar diye korkarım ben yapmam
Manita olursa inşallah yaparız
Kesinlikle cok hosuma gider
Ola bile biline bilür🙂
Sevgilimle değil de eşimle gider
Yapacağım bunu en yakın zamanda😂
Ay ben döverim onu 😂😂
Evet gidiyor
Eşimle olursa hoşuma gider
olabilir tekme tokat dalarım 😅
Olsada yapsak.
Odun gibi sert yastiksa istemem 🤣
gitmezmi tabi gider ama sevgilim yok 😕😕😕
Gerek yok yastık savaşına
Hahah hemde nasıl ağzına ağzına vurcan haha haha
cocuk muyuz yastık savası nedır
daha farklı şeyler yapardık :)
Hayır gıdıklamasını tercih ederim.
İliskide konsatrasyonu bozmamak lazim bencee
Hem de nasl
Evet çok romantik ve eğlenceli 😂
İsterdim
elbette gidet
Sevgilim yok
Esimle olursa evet
Gider gitmezmi
Evet
Cok hoşuma gider yaa
Kaz tüyü vb
Evet
Hayır yaa
Güzel olurdu
Gderdi
Esimle yaparim
Etmem tarzım değil
Savasmam sevisirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar