Bir kadının eline neden öpülür? Bayanlar sevgiliniz elinizi öpmek isteseydi tepkiniz ne olurdu?

Bir kadının eline neden öpülür? Bayanlar sevgiliniz elinizi öpmek isteseydi tepkiniz ne olurdu?
Gençten birine sormuşlar kadının eli neden öpülür? Demiş ki “Kadın anadır eli öpülür”. Orta yaşlı birine sormuşlar oda demiş ki “kadın vefalıdır saygıdan eli öpülür”. Yaşlıca birine sormuşlar oda demiş ki “E bir yerden başlamak lazım”.
Bir kadının eline neden öpülür? Bayanlar sevgiliniz elinizi öpmek isteseydi tepkiniz ne olurdu?
Cevapla