Evlilikler olmaz artık yani
Olsa bile sağlam olmayan temellere dayalı şeyler olmaz mı
Olsa bile sağlam olmayan temellere dayalı şeyler olmaz mı
Bak nasıl oluyor biliyor musun. Erkeklerin çoğunluğu 17-18 yaşlarında, belki daha da erken yaşlardan itibaren gönül eğlendirme işlerine girişiyor. Bu en erken 26-27-28 yaşlarına kadar sürüyor. Sonra diyor, tamam artık evlenme zamanı. Ben de baba olmalıyım, çocuklarım olmalı vs. Buluyorlar bir tane kadın, namuslu olacak tabii öncelik bu. O kişiyle iyi anlaşıyorlar, ciddi düşünüyorlar güya işte ve evleniyorlar. Ölene kadar da büyük olasılıkla boşanma olmadan yaşıyorlar. Evlendikten sonra da aldatıyor, başkalarıyla gönül eğlendirmeye çalışıyorlar ama sorsan karısını, çocuklarını çok seviyor. Adamlığına laf getirmiyorlar, adam gibi adam bunlar.
Bu arada çevrenizdeki "iyi insanlar" olarak sandığınız kişiler hiç de göründükleri gibi masum değiller. Yıllarca kadını şeytan olarak gösterdiler, belki de kadın da şeytandır ama erkekler de iblisin önde gideni :D
Evliligin kızı erkegi yokki bu devirde iyi saglam isi olan kız ve erkekler hayatlari garantiyse ve birbirini buluyosa evleniyo para oluyo huzur oluyo denklik maddiyat onemli istikarar icin, fakir kiz zengin erkege takilirsa erkek tabiki gonul eglendirir, ya da fakir kiz fakir yakisikli evlenemyecek adamla takilirsa erkek yine gonul eglendirir, fakir kiz cok guzel degilse zengin erkekle evlenemez, issiz kalan kiz tercih edilmez evlilik icin aynen issiz erkek gibi bu devir boyle ama işli ya da zengin kiz ve erkek birbirine denk gelirse evlilik ihtimali cok daha fazla
Erkeklerin hepsi öyle değil. Çok az da olsa hâlen sevmeyi bilenler var
Cevap
19Cevap
haklısın devir cok asalak bir devir olmuş gerci devir aynı da insanlar asalak olmuş
şu devirde evlilik İçin şerefi namusu olan insan sayısı hayle az peki sonuc
.. şahsen şu devirde bir kız kim olursa olsun makamı mevkisi maddi gelir kim olursa olsun pek kale alıncak kız yok gibi tek tük vardır onlar da araların da kaybolur
Evlilik temel hatlarıyla güçlü erkekler içim saçmalıktır. Siz kadınlar düşük profillere bakmadığınız için seven erkeği göremiyorsunuz.
Sana bir yazışma atsam bu kizin ne demek istediğini veya sonucun ne olacağını bilirmisin.
erkeklerin neredeyse hepsi diye bişey yokta. kızların neredeyse hepsi gönül eğlendiren erkeklere aşık olupda her erkeği öyle görmesi yüzünden gönül eğlendiren erkekler coğalıuyor
Lezbiyen olursunuz artık. Kız kıza kız çocuk yapabiliyorsunuz.
B3n evlenmmenin pesindeyim ama benim peşimde suanlik kimse yok
Hepsi değil ki. Sadece amacı evlenmek olan erkekte var
gönül eğlendirmek kötümü yani.. :D evlenince insanlar gönülleri eğlenmiyormu..
Sorunun cvbını bir nevi vermissin 👍
Günümüzde genç yaşta evlenip boşanmalar artışta
Olur olur ask olduatan sonra
Karakterli olanıda var
Saçma düşünceler
Yalnızlık daha güzel
Izleyip görcez
Hepsi değil
Herkesin gönlü olur
Ben harici
Gel evlenek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar