Aşk ile içilen kahve mi yalnız içilen kahve mi daha tatlıdır?


Kahve bana her zaman yalnızlığı sessizliği hissettirmistir. hem sıcak kahven olcak hem okuma kitabın e bide şöyle güzel manzaralı bir yer. ya da güzel balkon. Yalnız ve sessiz daha kafa dinleyici.
Aşk ile icilen
Yav olan var olmayan var etmeyin böyle şeyler 😅😅
Çayımı/kahvemi yapar dağıma karşı içerim
Tutkuyla yapilan icilen yenilen hersey tatlidir.. kiymet bilene tabi..
Cevap
41Cevap
Tam kahve yaparken soruyu görmem.
Sevgili olana kadar yalnız diyorum tabi ki olduktan sonra beraber 😂
Yalnız içilen kahve. Aşk ile içince bir şey anlamıyorum
Çayın kalabalıkla arası iyidir Kahve yalnızlık ister 😄
Yanlız içilen kahve daha tatlıdır. Sevgiliyle içilen kahveden bişey anlamıyosun tüm duyu organların ona kilitlendiği için kahve yerine zehirde olsa cupp gider,☺️
İçerim kahvemi bakarak gözlerine
Akar mutluluk gözlerinden yüreğime
Yudumlarken kahvemi dinlerim
Sevgi, mutluluk dolu güzel sözlerini..
Ask ile icilen kahvenin yeri ayri o an kahveyi agzindan mi iciyorsun burnundan mi mideye mi gidiyor beyne mi hic anlamiyorsun☺☺☺
Aşk ile içilen kahvelerin sonu hüsranla sonuçlandığı için tek içmeyi tercih ederim.
Kız kıza en güzeli kahve için. Helede iyi dedikodu varsa.
Fikrim yok. Çünkü aşksız ve yanlızım. Kaldı ki kahveyi de sevmem, su içmem, favorim çaydır.
Içinde aşk ve huzuru muhabbeti barındiran her yudum daha tatlıdır
Tek başıma içerken daha çok keyif aldığım doğrudur😊
Elbetteki aşk ile içilen kahve acıda olsa baldan daha tatlı olur
Kahve olsunda kimle olursa olsun içilir 😂😂😂
Aşkla içilen kahve daha güzel olur
😄😄
Tabiki aşk ile içilen kahve ☕️
Fakat tek içilen kahvenin tadıda farklı
Aşkla içilen bir kahve acıda olsa sevdiğinle içilirse baldan tatli gelir
Aşk ile sevdigim kadınla beni mutlu eden tatmin edip memnun eden kadınla icilen kahve çok daha tatlıdır... 😆😎
Tabikide aşkla yapılan herşey güzeldir yanlız içilen kahve herzaman dert ve sıkıntının belirtisidir
Aşk ile içilen kahve kızı isterken tuz da konmuş olsa tatlıdır
Yalnız kahve içesim yok
Manzarya karşı içilen çay daha tatlıdır
Katılıyorum manzaramm şahane...
tamda kahve içerken gördüm bunu sjdmfjms her türlü içilen tatlı sjsmdjmd
Yalnız içilen kahve bide yağmur yagıyosa hafif bir slow müzikle Miss😊
Bende keman çalayım arkadan 😬
@Kayıp_Kalem olur 😂😂
😃😃
yalnız her daim.
kajve her haliyle tatlı
Yalnız içilen kahve aşktır.
Bu kız isteme mevzuları varya o kahve ıste
Aşk kahvesi
Çay içenler daha tatlıdır..
Aşk yalnız içilen kahve ıssızlık kokar
İkisinin de yeri ayrı... 😉
Aşkla yapılan herşey çok güzeldir 😍
Yalnız olan herşey tatsız.. aşk ile bambaşka dünya
Yalnız da aşk ile de tatlıdır. Kahve adamdır. 🍃
Yakın içimizi yakın kurdurun hayalleri
Sevdiğin bir insanla içilen daha keyifli.
Aşk ile içilen yanlızken cay iciyorum.
Ne yaparsan yap aşk ile yap :)
Yalnız içilen kahve bir başka güzel.
Kahve hep tatlıdır yaa
Yalnız icemek hep tatlı oldu, ötekini bilmiyorum
Aşk ile içilen çokk tatlı olur bence 😊
aşk içilen tabi ki mutluluğunuz daim olsun
çayı daha çok severim.
Ne yaparsan yap aşk ile yap... Demiş kenan :)
Sigarayla içilen kahve çok güzeldir
Yaninda biri varsa daha tatli olur caylar kahveler
Anlam yüklemeden içilen keyif kahvesi benim için
Aşk da yok yalnız da yok hiç içmiyorum
Ne yaparsan yap aşk ile yap.
Ben icersem guzeldir 🤣
Yalnızlık gibisi yok mis gibi sessizlik😂
orta şekerli kahve daha tatlıdır
Uyanır uyanmaz içilen kahve daha tatlıdır
Bol sekerli kahve dahabtatlidir
Her hali guzel kahvenin.😍
Yalnızlık Asil İnsanlara Yakışır 😊
aşk ile tabikide ama yalnızlıkta bir aşktır bence
Aşk ile içilen kahve❤️
Boşver kahveyi
Aşk ile
Çay iyidir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar