Bir kızın sırf renkli gözlü diye ona güzel der misiniz?

Bir kız sırf renkli gözlü diye ona güzel demek? sadece gözü renkli diye bir kıza neden güzel deriz? güzellik bir bütündür. Mesela bence kaşlar ve gözlerin yapısı gözün renkli olmasından daha önemli. Bir bütün olarak bir kiza baktığımizda güzelse güzeldir yoksa öyle sadece göz rengiyle olucak bir iş değil o
Güncellemeler
+1 yıl
çevremde bazi insanlar sırf kızların gozleri renkli diye çok beğeniyorlar ama kahverengi gozlü olup o kizlardan çok daha guzel olan kizlari beğenmiyorlar. Benim kriterime göre renkli gozlü bir kizin goz rengi kahverengi olsaydi güzel demeyeceksek o kiza kendi renkli gozlü haliylede güzel diyemem cunkü guzellik bütünlüktüdür. sanirim gerçekten renkli göz fetişi denilen birsey var..
Bir kızın sırf renkli gözlü diye ona güzel der misiniz?
Cevapla