Sevgiliye ve ya eşe Aslanım demek itici midir? Yoksa çekici midir?😜😜😜?

Ya bugün ağzımda kaçıverdi. Sevgilime aslanım dedim. Bir tepki felan vermedi ama sizce itici midir🤔 sevgiliye söylemek? Bu şekilde hitap etmek?
Sevgiliye ve ya eşe Aslanım demek itici midir? Yoksa çekici midir?😜😜😜?
Güncellemeler
+1 yıl
Yeşilçam replikleri kurbanı oldum 😂
Devir ekonomi devri aslanım 🤣🤣🤣
Güncellemeler
+1 yıl
Erkeğim diye seslenirim. Aslanım da dedim yakında koçum benim de derim😂😂😂
Sevgiliye ve ya eşe Aslanım demek itici midir? Yoksa çekici midir?😜😜😜?
Cevapla