Pazar sabahı hangi manzara sevgilinin yüzüne eşlik etmeli?
Şehir manzarası.
Deniz manzarası.
Göl manzarası.
Dağ manzarası.
Orman manzarası.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sabahın ilk ışıkların'da doğan güneşin ormanın yeşillikleri ile içeri yansıdığı ve az öteden gelen odunların yanış cıtırtısı ve doğanın sessizce kulağına fısıldadığı su kelime..! Sen özgürsün
Harika bir duygu olsa gerek..
Bu resimlerden bakınca hepsi birbirinden güzel 😄 deniz daha ağır basıyor ama
Tek eksik sevgili 😂
Cumartesi akşamını sevgilimle geçirdiysem romantizmi en üst seviyede yaşarım, pazar sabahı sevgilimin yüzüne bakarak güne başladıysam en güzel manzaradır.
Neden dağ dedim bilmiyorum, dağ diyesim geldi 🤷🏻♀️
Cevap
20Cevap
Şu manzarada ve müzik ile onun kokusu ile uyanmak muhteşem olurdu o gün inanılmaz bir gün olurdu.
Deniz manzarası her zaman güzeldir. Sahilde oturan zaman deniz kenarında insanların balık tutuşunu izlemek yakamoza bakmak gece çok severim ormanın yakınlarında bir yerde evin olduğu zaman oksijenin temiz havanı temiz alırsın
Zor seçtim kız. ayı ya da yılan yoksa orman diyorum 😂
Dün bir film izledim ormana giremem artık.😱😱
Hangi film ben severim korkuyu 😂
The Ritual.
Korkunç mu bilmem ama gerdi beni...
Hımmm ritüel adı bile gerdi 👻
Sevgili ile yatakta güne başlamak ne ara normalleşti de bozuntuya vermeden cevaplar oldu herkes?
Eşimle seçeneklerin hespi uyar.
Göl olabilir ya da tavanı cam olan bir yerde yatıp yıldızları izlemek
Deniz veya orman manzarası romantizmin doruk noktalarındandır bende.
Şehir manzarasında utanırım. Tüm binalar, gökdelenler bize bakıyormuş gibi deniz, dağ ve orman manzarasına düştüm zatenn
Ben tek başıma uyanmayı ve nöbetten gelen eşimi karşılamayı tercih ederim.
Dağ manzarası ama sevgilimiz yok malesef.
gece bir metropole veya yine gece denize
deniz şehir ve dağ manzarası aynı anda olsun
deniz manzarası candır çok hoşua gitti
Orman manzarasına bayıldım
Göl manzarası iyi bence 😃
kesinlikle B
var mı öyle bir gönüllü? :)
Esim ile gol manzarasi
Karavan ile deniz kenarında uyaniyorsun
Deniz manzarası insanın içini ısıtır.
hicbirigece sesziısız o ve ben olcazormanda gecee
Gol manzarasi
Kesinlikle orman 😍
Deniz manzarası
Orman manzarası :(
Deniz manzarası
deniz bence..
Orman manzarası.
Dag havasinda..
Kral sinn
Kesinlikle orman
Mabzaraya gerek yok
orman fantezim var
YApmak lam
deniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar