"Her zaman önceliğim sensin" diyen birinin önceliği olmadığınızı öğrendiniz hakkında ne düşünürsünüz?
#kalbimparamparça
#kalbimparamparça


öncelikle bir hayal kırıklığı yaratır bu bende..
kalbimin kırılmışlığı incinmişliğim bir öfkeye iter beni.
onu çok değersiz hissetmesini sağlarım kelimelerimle bunu yaparım
canını acıtmak için her şeyi yapar
sonra onu terk ederim..
Dünyada konjötürler durmadan değişiyor demek ki kişisel ilişkilerimizde de buna paralel davranmamız lazım.. Biz buna Anadolu deyimiyle ne diyoruz Ne kaa ekmek o kaa köfte. yaani değilsem değilsin
Önceliklerini bana göstermeden önceliklerine inanmam
Teşekkür ederim eig için 🙏
Rica ederimmm
İnsanın kalbi kırılir gadası
Cevap
24Cevap
Bu kelimeyle değil davranışlarla belli olur , böyle söyleyip aksini hissettiren kişinin ederide o kadar olur gözümde.
Güvenim sarsılır ve kırılırım.
Zaten o sözü söylerken gözlerine dikkatli bakmak gerekiyor.. Çünkü o sözü söylerken yalan söylendiği çok kolay anlaşılır..
önceliğim sensin diyen birinin sözüne inanacak kadar aptal değilim davranışlarıyla örtüşmeyen sözler yok hükmündedir...
Sinirlenirim sonra bu tavrından dolayı soğurum unutup giderim
Ben bu söze hiç bir zaman inanmam herkesin önceliği kendisidir
Tekmeyi basar ve her gece ben neden bu kadar salağım diye düşünürüm.
Zaten biliyodum önceliğinin ben olmadığıma sadece inanmak iyi geliyordu.
Önceliklerine saygı duyar gürültülü birşekilde atarım onu hayatımdan..
Ilk gün kalbim paramparça olur ikinci gün o kalbi söker hayata devam ederim kimse bulunmaz hint kumaşı değil
önceliği ben değilsem zaten böyle aşk olmaz ilk önce sevdiğin ve ailen olur
Yalancı oyuncu olduğunu düşünürüm.
Vay kahpe derim :)
Uzun zamandır kimseyi oraya koyamadım mi
Artık çok şey düşünmemem gerektiğini düşünürüm.
Bende onu önceliğim olmaktan çıkarırım
Bir saniye bile durmam giderim hemen
her zaman öyle diyorsa yalandır
Güvensiz sahtekar yalancı biri olduğunu düşünürüm
Yalan parayla değil ya.
İki yüzlü yalancı pislik derim
Bizde önceliklerimizi değiştiririz
Öğrendiğim anda küllahlar ı değişirdim
Ne kadar yalancı olduğunu
aynı üslupla cevap veririm.
Dürüst olmadığını düşünür görüşmeyi keserim
Gördük zaten ne düşünelim bıraktık
Sözlere değil icraata bakıyorum.
Vaaaay be demek öyle?
Şeklinde olurdu
Tek eşliliği tercih ettim için... yorumsuz.
O zaman onceliklerimi gizden geciririm
oo shet faktır go
Soğurum ve ayrılırım
Üzülürüm
Yalancı
Ūzūlūr insan
Yalancı oldunu
lafa zaten inanmam
ayrılır
Masal biter
Yalanciymis derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?