Arkadaş çevrenizin sizi birisi ile sevgili olmanız için tanıştırma fikrine nasıl bakıyorsunuz?

Şu an bu durumu yaşıyorum, kız arkadaşım kendi arkadaşlarından sevdiği kız arkadaşını benimle tanıştırmak sevgili olmamızı istiyor lakin ben buna sıcak bakmadığımı tipsiz olduğumu kızın benden etkilenmeyip "üzgünüm, etkilenemedim" sözünü duymak istemediğimi ve üzülmek istemiyorum dedim. Ama o ısrar ediyor "bildiğin şımarık kızlardan değil aile kızı" diyor. Benim özgüvenim yok şimdi den olmayacağını biliyorum.
Ilk gün tanışma evresi;kendini etkileme çabasına giriyorsun, stres oluyor hiç tanımıyor nereden başlayacağını bilmiyorsun. Olayı akışına bırakıp olduğu gibi devam ediyorsun. Ilk günleri hiç sevmiyorum 😊

Siz tanışma tanıştırma olayına nasıl tepki veriyor sunuz !
Arkadaş çevrenizin sizi birisi ile sevgili olmanız için tanıştırma fikrine nasıl bakıyorsunuz?
Arkadaş çevrenizin sizi birisi ile sevgili olmanız için tanıştırma fikrine nasıl bakıyorsunuz?
Cevapla