Şu an bu durumu yaşıyorum, kız arkadaşım kendi arkadaşlarından sevdiği kız arkadaşını benimle tanıştırmak sevgili olmamızı istiyor lakin ben buna sıcak bakmadığımı tipsiz olduğumu kızın benden etkilenmeyip "üzgünüm, etkilenemedim" sözünü duymak istemediğimi ve üzülmek istemiyorum dedim. Ama o ısrar ediyor "bildiğin şımarık kızlardan değil aile kızı" diyor. Benim özgüvenim yok şimdi den olmayacağını biliyorum. Ilk gün tanışma evresi;kendini etkileme çabasına giriyorsun, stres oluyor hiç tanımıyor nereden başlayacağını bilmiyorsun. Olayı akışına bırakıp olduğu gibi devam ediyorsun. Ilk günleri hiç sevmiyorum 😊
Siz tanışma tanıştırma olayına nasıl tepki veriyor sunuz !
Arkadaş çevrenizin sizi birisi ile sevgili olmanız için tanıştırma fikrine nasıl bakıyorsunuz?
O kim de seni beğenmeyecek kardeş kendisi sanki bulunmaz hint kumaşı mı? Bu yönüyle ele alırsan o zaman kendine özgüvenin gelir ve doğru bir şekilde yaklaşmayı öğrenirsin ona en kısa zamanda. Diğer bir konu bana sorarsan arkadeşlarının bulduğu bir kızla değil kendi bulduğun bir kızla ilişki yaşa.
Ben karşıyım bu fıkra çünkü resmen pezevenglik oluyor bu ve ben bir kere arkadaşımla kız arkadaşı tanıştırmaya kalktım adım güzel kardeşim oldu oradan biliyorum
Bana da aynısını dedi birkaç gün önce hatta aynı soruyu sordum. Ben bir sonrakinde bana hiç demeden tanıştır dedim. Taraflara hçbir şey demeden buluşma ayarlanır bir şeyler yapılır etkileşim olacaksa olur zaten. Olmazsa da kimseden bir açıklama duymak zorunda kalmayız
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Valla ben çok olumlu bakıyorum da öyle bir arkadaş çevrem yok
İyide sadece olay yakışmak değil ki herşey tipten ibaret değil eğer kız seninle buluşucaksa zaten fotoğrafını görerek gelicektir demek ki onun için de sıkıntı yok
O beni daha gormemistir yani haberide yoktur. Kiz ark istiyor tanismamizi. Yakinda netleşir zaten resmimi görür isterse buluşmayı kabul eder ses seda yoksa demek ki reddetmistir
Aynen öyle zaten beğenmezse gelmez ve emin ol haberi vardır ben bir erkek arkadaşım için bir kız arkadaşımı düşünsem bunu ilk düşündüğüm kız arkadaşıma söylerim
Resmimi gösterdim derdi yalan solemez o konu da. Sadece kix bilmio beni de girmemistir. Cok istiyi hatta bir kiz daha varmis onu da söyledi ben yine reddettim.
En İyi Cevaplar