Bir vesile ile hayvanları çok sevdiğimi ogrenmis ve ben konuyu açmadan hayvanları çok severim besliyorum onlarla oynamak çok güzel diyip Cafede ayağına sürten yavru kediyi gördüğünde çığlık atan bir kiz tanımıştim. .. Anladık uzaktan seviyorsun.. :))) Birde araba kullaniyormusun sorusuna evet diyip geç bakalım dediğim de arabayı 4 kere stop ettiren 5. cisinde kaldirim dubasina çıkaran kız arkadaşım olmuştu. . Yani ehliyet almış sonra bisiklet sürmüş belliki.. Arada oluyor komik şeyler aklıma gelse saymakla bitmez :))
Valla bir erkekte kazandığını maaşa gelirine işine cok dikkat ederdim lakin ayrıldığım sevgilim paralı erkekten soğuttu neden diyceksiniz çünkü insanın cidden gönlü zengin olmalı ya milyarlar kazanmış sana değer vermemiş insan yerine koymamış önemli olan kendi yağında kavrul huzurun olsun yeter bunu anlamak için inanın kotu tecrübeler ediniyorsunuz ama bunu söylenip anlatabilecek kadarda dürüst biriyim
Gecen sene 25 martta muhsin yazicioglunun olum yıldönümü her yer polis kayniyodu. Aralarindan cafeye gecmeye çalışırken sevgilim etraftaki polislerden kiskanip sakın baktığını gormeyim dedi, uzerine de eger evlendiğimizde komsumuzun biri polis olursa o zaman gosteririm sana demisti🙄
Bence herkesle ilgili kotu anilari olmali. Yemege gideriz ben her daim duvari goren tarafa otururum. Bir gun yine ayni sekildeyiz. Neymis mekana girerken biri bakmis ben onu taniyomuymusum. Gosterdi baktim hayir diyorum gidip sorarim diyo
Fört ettiğim kişiyle telefonda görüşüyordum babam evde oldugu ve ben işten geldigim icin sogukta 1 saat kadar konuştuk. "Ben acıktım ve üşüdüm yemek yesem ısınsam biraz olur mu?" Dedim diye 40 dk bana trip atti sen benimle ilgilenmiyorsun deger vermiyosun diye 😂😂 sinirden kahkaha atmıştım. Tripten nefret ediyorum.
Neyi kötü 🙄 beni herseyin daha basindayken bunaltan birini napayım ben. Yol yakinken geri döndük. Trip kaldirabilen bir insan degilim kendimi biliyorum ona da yazık huzursuz olacaktı en iyisi oldu
Bilmiyorum artik neden beni aradi. Ama aradi ve ben teselli ettim onu. Ve biliyordu onu sevdigimi. Hatta iliskisi basladiginda beni ariyip uzak dur ondan felan demisdi
3 sene sevdik birbirimizi başka biri de olmadı hayatımızda ama sevgili olmadık sonra öyle unuttuk birbirimizi geçen gördüm hayla aynı bakıyor bana 😂😂 ama umrumda değil artık bıraktım vazgeçtim sogudumda artık asla olmaz yani 😁
En İyi Cevaplar