Güncellemeler
+1 yıl
Bebeyimı en yakın kişiye bırakıp eşimle gitmeyi düşünüyorum 😊
Dışarı çıkmak için vaktiniz oluyomu olmuyosa evde birlikte yemek yapabilirsiniz sinemaya gitmek yerine bir film seçip evde uzanıp birbirinize sarılarak izleyebilirsiniz haftada bir günde olsa boş zamanı varsa piknik yapmaya çıkabilirsiniz işten erken geliyosa çekirdek kola vs alıp parka gidebilirsiniz bebeğiniz içinde iyi olur vs vs
Bebeğiniz var ve artık ömür boyu activite içerisindesiniz.
Anne Baba oldunuz artık
Çocuğu birisine bırakın. Lunaparka gidin ve dediler gibi eğlenin. Çok iyi gelecektir..
Cevap
2Cevap
bekarken en sevdiğin aktiviteniz neydi
Renklendirmek sizin elinizde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar