İnsanı yakın olup ta dokunamamak mı, Uzak olup ta dokunmaya hasret kalmak mı daha fazla yaralar?

İşte tamda karşımdasın şimdi, ellerimi uzatsam sana, sıcaklığını hissedebilirim. Bilir misin ne zordur yakındakine dokunamamak, kavrulmak ama bir yudum su içememek, sevmek ama sevdiğini söyleyememek. Sen uzaktayken daha kolaydı sanki seni uzaktan sevmek. Sen uzaktayken daha kolaydı sanki seni uzaktan sevmek. Şimdi bilemedim yakın olup ta sana dokunamamak mı? yoksa uzak olup dokunmaya hasret olmak mı daha çok acıttı içimi.
#masalkalbiniaçarsa
İnsanı yakın olup ta dokunamamak mı, Uzak olup ta dokunmaya hasret kalmak mı daha fazla yaralar?






İnsanı yakın olup ta dokunamamak mı, Uzak olup ta dokunmaya hasret kalmak mı daha fazla yaralar?
Cevapla