Kadınlar, pişman olan erkeğin yüzüne bütün kapıları neden kapatır? Acı çektirmek hoşunuza mı gidiyor?

Kadınlar, pişman olan erkeğin yüzüne bütün kapıları neden kapatır? Acı çektirmek hoşunuza mı gidiyor?
Kabul ediyoruz hepimiz eşeğiz. 😊 Yani eşeklikte kimse bizimle yarışamaz. 😕

Kapıları neden suratımıza çarpıyorsunuz? Sağdan geliyoruz şap, soldan geliyoruz şap bu ne arkadaş? 🤨

Yemin ediyorum delirtiniz beni. 😂

İşin gırgırı bir tarafada. Cidden merak ediyorum bize acı çektirmeyi neden seviyorsunuz? 😊
Güncellemeler
+1 yıl
Vay arkadaş biz erkekler bitmişiz yav, hemen kestiler biçtiler bizi. 😕

En iyisi biz şarkı dinleyip dibe vuralım biraz.🤨
https://youtu.be/OGX-ny-3ztI
Kadınlar, pişman olan erkeğin yüzüne bütün kapıları neden kapatır? Acı çektirmek hoşunuza mı gidiyor?
Cevapla