Kısa boylu kızlar mı daha iyidir yoksa uzun boylu erkekler mi?

Kısa boylu kızlar mı daha iyidir yoksa uzun boylu erkekler mi?

Ben işin içinden çıkamadım. Erkekler çok uzun olduğu için mi kızlar kısa duruyor yoksa kızlar çok kısa durduğu için mi erkekler uzun duruyor? Sorarken nasıl sorarız, kim kimi ne için tercih etmiş.. İşin içinden çıkamadım, lütfen help.. Kısa boylu kız olmak mı daha avantajlı yoksa uzun boylu erkek olmak mı?
Kısa boylu kızlar mı daha iyidir yoksa uzun boylu erkekler mi?
Cevapla