Hoşlandığım çocuğa istek attım kabul etti. Mesajı ben mi atmaliyim yoksa o mu?

Kursta birinden hoşlanıyorum kurs kısa sürdü ona acilamadim ve belli edemedim. Şu an ekledi lakin hoşlandığı için mi kabul etti yoksa takipçi kasmak için mi bilmiyorum. Hesabında çok az takipçisi var ve takip ettiği de az. Mesajını ben mi atmalı miyim Yoksa onun atmasını mi beklemeliyim?
Hoşlandığım çocuğa istek attım kabul etti. Mesajı ben mi atmaliyim yoksa o mu?
Cevapla