Arkadaşlar sanaldan tanıştığım ve çok beğendiğim kıza resmimi gönderdim beğenmedi çok üzgünüm egom paramparça?

Ergence geldiğini biliyorum ama bir kızın sanaldan fotoğrafini gördüm ve çok beğendim mesaj attım iki gün falan konuştuk tam flört ediyoduk ki kız fotoğrafı mı istedi bende seçtim üç tane gönderdim. Yani yakışıklı olduğumu söylerler sevgilimde oldu hatta bunun kadar hatta bundan güzeliyle Gerçekte flört ettim ama hiç bişey beni teselli etmiyo sanki. Kız direk demedi biraz daha konuştuk ama ciddi konuştu ayıp olmasın diye yaptığını çok beğenmediğini anladım bende kısa kestim daha mesaj atmadım. Sizce bu durum benim tipimle mi alakalı, fotoraf mi kötüydü ne biliyim ya o kadar iyi değil mi tipim karmakarışığım. Reelde çoğu kişi beğenir bişey demedi kız yorum yapmadı ama anladım işte siz nasıl yorumluyosunuz bu olayı? Sizce sorun ne?
Güncellemeler
+1 yıl
Sordum kıza, fotoraf sıradan zamanla tanımak lazım tam anlaşılmaz falan dedi bende ustelemedim zorla mı begendircem arkadaş 😂😂
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada bilgi veriyim kaç gündür konuşmuyoruz bitti yani
Arkadaşlar sanaldan tanıştığım ve çok beğendiğim kıza resmimi gönderdim beğenmedi çok üzgünüm egom paramparça?
Cevapla