İçimde kocaman bir boşluk, Tüm gece sardı benliğimi yokluk. İnsan severken üzmesi niye? Gözlerine bakarken yüreği titrediğine... Neden hep sevenler üzülür? İnsan sevdiğini neden üzer? Kıskançlık sevdiğini üzmeye değermi? #masallar biter elbet
Neden hep sevenler üzülür? İnsan sevdiğini neden üzer? Kıskançlık sevdiğini üzmeye değermi?
Düşer en derin çukura Önünü görmeden giden Kananlar ağızdan çıkanlara Üzülür bakmaz ise gözlere Söylemez yalan asla gözler Bakılmamalı verilen sözlere...
İnsanda sevgi duygusu vardır. İnsanlar aynı şekilde düşünemediği için birbirini üzer, kırar. Bunun en önemlisi kiskancliktir. Seven insan kıskanır. Onemli olan sevginin getirdiği sabır ve hoşgörüdür. Bir kadını en çok üzen, zarar veren onu çok seven biz erkeklerdir.
Neden hep bizi sevmeyenleri sevip kendimizi üzmekten zevk alır olduk? Çünkü sevgiyi zorlukta aramaktan vazgeçmedik. Sevgi zor değil kolay olan yerdedir. Bu yüzden anne herkesten çok sevilir. Çünkü kolay sevilir ve kolay elde edilir.
En İyi Cevaplar