Çok özledim ama yazamıyorum siz özlediğinizde ne yaparsınız?

Yaklaşık 2 aydır konuşmuyoruz ama her gün aklımda o kadar çok özledim ki onunla konuşmayı ama bir türlü yazamıyorum dargınım ona siz olsanız ne yapardınız?
Çok özledim ama yazamıyorum siz özlediğinizde ne yaparsınız?
Cevapla