Yok sokağa kaçta çıkıp çıkmayacağımı, yok yemeği kaçta yapıp yapmayacağımı, yok ne giyip ne giymeyeceğimi, yok nereye gidip gitmeyeceğimi, yok ne zaman çocuk yapacağımı, yok kaç çocuk yapacağımı yok şöyle yok böyle ooooooo...
Bana sormazsan ben yokum hıh 😀 Senin karşında basçavuşun uşağı yok o kadar!
Sana sormuyorum diyen sevgili ya da eş adayına tepkiniz ne olur?
Kardeşim sevgili diye bişey yok :) Anladin sen burayi Eşim olacak kişi bu lafi diyorsa illaki sinirden ve ona karşı yapmış olduğum bişeylerden dolayi sinirlenmistir ve esimde bunu söyler Ama diyelim eşime karşı yaptığım yanlısı farkina varip Özür dilersem bir daha da Yaptığım şey her ne iae yapmazsam Eşim benden razi olur diye düşünüyorum. Ama yok ben kabalikta israr edersem Kadinda onu bana der sonra olay boşanmaya kadar gider. Burdan tüm evlenecek Kadinlara mesajım var Lütfen Boşanmak Icin evlenmeyin Lütfen görücü usulü ile evlilik yapın ama buraya dikkat edin şimdi Eş adayini gördükten 10 gün sonra nikah değil. Adamin huyunu suyunu iyice öğrenceksin Doğru bir şekilde sonra O eş adayı uygunsa size göre kabul edersin. Namaz kilan oruç tutan Mülayim bir insan olmuyor sonuçta Ve herkesin sinirli asabi bir yani var eğer görücü değil de flört yoli ile evlilik oldu Ben sizin hemen moralinizi bozayim burda çünkü Psikiyatrislerin Araştırmasina göre boşanmalarin % 60'i flört yolu ile yapilan evliliklerden oluşuyor Ama evlenmek isterseniz evlenin sonuçta her evlenen boşanacak siye bişey yok Ben sizin aklinizda bulunsun diye buraya yazıyorum :)
Öncelikle kardeşin değilim. Senden büyük kardeşim var. Sevgili diye bir şey var. Yok diyemezsin. Sıfatların canı cehenneme! Söze anlam katan sözü söylendir. Sıfatlara anlam katan da aynı şekilde. Anlamadım nasıl yok sevgili?
Soru da eşin ya da sevgilin demiyor. Sevgili ya da eş adayı diyor. Soru dışına çıkma lütfen.
Usullerin canı cehenneme. Usullerin bir önemi yoktur.
Herkes herkes değildir herkes herkese benzesede...
Küçüğün dediğin senin gibileri cebinden çıkarir aslan parçası Burda kendini bişey sanma. Fenomen olunca ne oluyor herşeyi sen mi biliyon oluyor Saygısızlık diz boyu almis götürmüş bide ergen ergen Küçüğüm sen benle ugrasamazsin zaten laflara bak yaa bu kadar gıcık bir insan istanbulun her yerinde görüyorum. O yüzden ne halin varsa gör sizin gibilerin seviyesine inecek değilim. Kendizi geliştirin Insanlara saygılı olun azicik bari.
Çıkar da görelim. Kimleri çıkardın ne çıkardın. Ben yüzlerce çocuk büyüttüm genç yetiştirdim. Efendi saygılı olanları da var senin gibi olanları da saygısız olanların yolu açık efendi olanlara da kapımız açık. Ben kendimi bir şey sanmıyorum. Sadece haddini bil yeterli. Yaşını bil! Fenomen olmadan önce de senin gibilerinin ağzının payını çok verdim. Hatta yüzlerce. Her şeyi ben bilmiyorum fakat bildiğim şeyi iyi biliyorum. Saygısızlık yapan sensin. Ben saygısız değilim. Yaşın kaç kardeşim diyorsun!
Ben seni normal bir şekilde ağırladım. Ne halin varsa gör diyorsun. Ve daha bir sürü şey. Kendi kendini kandırıyorsun. Ergenlik seninki benim ki değil. Uğraşmazsın çünkü senin ve senden daha fazlası binlerce kişi ile uğraştım. Yeri geldi karakolda yeri geldi mahkeme salonlarında ama susmadım haddimi ve hakkımı bilirim. Haddini bilmeyeni sevmem çocuk! Hehehe ben de İstanbul'dayim. Senin gibi olanları da çok. Fakat benim gibi olanı göremezsin. Gördüğünü sanabilirsin. Sen benim seviyeme çıkamazsın ineceksin. Sen saygılı ol çocuk saygı görürsün. Tartışmadan kaçmak korkaklıktır. Kaçan sensin. Kendine güvensen böyle yazmazdın. Ben kendimi geliştirdim senden daha iyi gençler de yetiştirdim. Bilenler bilir! Hodri meydan
Cahilsin başka bişey değil sirf surdaki insanlara ezik gözükmemek için uzun uzun yazi yaziyorsun. Kendini kandirma fenomen beyfindi Hadiszlik eden sensin cahil cahil birde mahkeme diyorsun ne yapayim bende simdi mi sana anlatayim? Yani demek istiyon sen Psikolojin bozuk kendini daha fazla rezil etme buralarda git tedavi ol Kendine gel. Kacma kelimesi senin gibi ezik cahille ugrasmamak için gidiyorum. Efendi olsan olgun olsan adam gibi konuşuruz ama sacma saçma yorum yapıyorsun bildiğimi çok iyi biliyorum falan Ne diyon sen neyi biliyon da konusuyosun? Efendi ol insan ol Güzel güzel konuş kendini iyi gostermek icin yorum yapma kendini korkusuz gosterme. Hadi eyvallah.
Cahil olmadığımı buradaki çoğu kişi biliyor. Ben biliyorum. Çevrem biliyor. Senin cahil demen ile cahil olmam. Cahilliğini bana bulaştırma çocuk!
Ben ezilmem kimseyi de ezdirmem efendi olan. Uzun uzun yazıyorum çünkü anlamıyorlar daha anlaşılır olsun diye senin için değil herkes için yazıyorum. Kişi geldiği gibi ağırlanır..
Ben kendimi kandırmam. Hadsizlik belli oluyor kimin yaptığı çocuk!
Mahkeme karakol vs vs..
Anlat anlatacağın ne var anlat bakalım. Görelim. Psikolojim sağlam psikolojik destek çok verdim. Ücretsiz insanlık için. Ben rezil olmam. Herkes bilir beni saklayacak bir şeyim yok. Utanmam yaptığım her şeyin arkasındayım...
Ben kendimdeyim çocuk ne oldu zoruna mı gitti!!
Efendi olana efendi olurum.. Adam olmak için saygılı olmak gerekir. Küçüklerine merhamet etmeyen büyüklerine saygı göstermeyen bizden değildir hadisi şerif...
Ben efendiyim zaten herkes bilir. Yaşımı ve haddimi bilirim. Kendimi göstermeme gerek yok herkes gördü. Uzun zamandır burdayım. Ben korkusuzum. Allah'tan başka kimseden korkum yok! Bakma profile altında çok şey var hehehe 😂😂onları da bilen bilir 😅😅😅
Gerektiğinde çiftler birinine sormalı Tabiki kimse kimsenin velisi değil ama her konuda sana sormuyorum diyerek baş kaldırıda bulunmak doğru bir davranış değil Kişiler arası saygı ve hoşgörü ne kadar önemliysr fikir birliğinde o kadar önemlidir..
sormuyorum diye bisey yok tabiki eşime sorucam birlikte hareket edicez kararlarımda elbette fikri olacak sadece kendi kararlarımizla ortak biyerde yasayamayiz.
Not.. Burda çıkan #sanasormuyorum etiketi eşden daha çok topluma yönelik bisey olduğunu düşünüyorum. Yani mahalle ağzıyla elalem ne der dediğimiz kisilere yapılan bir tepki eşle ilgisi yok bence.
Çok güzel yazmışsın ellerine yüreğine emeğine sağlık 😅 Kesinlikle katılıyorum birbirimize soracağız😀Birlikte hareket edeceğiz 😅her şey ortak 😅Ben sen yok biz olmalı😅 Toplumun canı cehenneme Mavi😅Elalemin canı cehenneme 😅
Gereken şeyler sorulur gerekmeyenler sorulmaz bir kadın erkeğin kölesi degildir attiği ve yaptigi herseyi sormak zorunda degil #SanaSormuyorum kampanyasına sonuna kadar desteğim #KadınımDiyeNeyapacağımı#SANASORMUYORUM
Tabiki gereken şeyler sorulur yani ama bu gereken şeyler kişiden kişiye göre farklılık gösterebilir. Sana göre ne sorulmaz 😅Her şeyi sormak zorunda hatta hiçbir şeyi sormak zorunda değildir kimse işine gelirse herkesin😅Bende destekliyorum sizi 😅#SanaSormuyorum😅
İlk madde tamam. İkinci madde tamam. Hımm üçüncü madde biraz fedakarlık gerektirir benim için birazcık😅yoksa tamam değil😅 İstediği gibi konuşsun tabiki içinden gelirse, fakat tek başına gecenin saatinde dışarı çıkmasına izin vermem ben de çıkarım yanında olur o zaman yoksa tamam değil😅
Yaaa müthiş bir soru sormussun😂😂. Geçenlerde bütün kadınlar senin dedigin gibi yazmisti bir sürü sey. Ben sadece trip atarken sormam😂. Ama onlarin yazdigini şöyle bir düşününce tabi tabi sormazsiniz dedim. Hele evli kadınlarin burda gosterdikleri sahte cesarete hayran kaldım. Neyseler o olamiyorlar. Uzun lafin kisasi sorun muthis bir soru🌸 ve bana herseyde sana sormuyorum derse o zaman git sorabilecegin birini bul derim.
Teşekkür ederim Dilooş senin güzelliğin 😅 Aynen ya ayar oldum gıcık oldum yani😅 Ne lan burda eşsek başı mi var 😅 Hayırdır ya hayırdır 😅Trip atarken bende sormam zaten😅 Hehehe bende dedim içimden tabi tabi hihi😂 Ben istemem öyle eş filan gitsin gevşek insan bulsun 😅
Şimdi ilişki bir düzene girmeli önce yoksa bu sorular sorun olur çıkar karşınıza. Öyle gittiği her yeri söylemesine gerek yok. Zaten erkekte kadında nerde ne yapacağını bilir. Bilmiyorsa seni takmıyordur. Bir şeyi yaparken karşıdakini düşünün aslında sizin yaptıklarınız onu da etkiliyor çünkü. Böyle yaparsanız hesap sormaya bile gerek kalmaz.
İlişki düzene girmeden önce belirlenmeli her şey. Yoksa zaman kaybı olur. Zaman Su gibi akıp gidiyor. Katılmıyorum erkek de kadın da ne yapacağını bilir filan hikaye. Çok güzel yazmışsın da herkes sen değil hayırlısı...
Hehehe ya yazdıklarının bazılarına katılıyorum ilk cümlene katılmıyorum 😅 İlişkiyi düzene sokmadan şey yapmak lazım😅Zaman kıymetli 😅hem güzel yazmışsın dedim😅
Sormasi gereken seyler olur sormayip haber vermesi gereken seyler olur. Ben bole gordum bole biliyorum. Madem bisi sormicam neden hayatimi emanet ediyorum bir baskasina... bu kizlarin cogununda suyu cikti cidden...
Tabiki sorması gereken haber vermesi gereken şeyler olur illaki. Bende böyle gördüm böyle biliyorum. Aynen öyle kesinlikle katılıyorum hayırlısı.. insanların suyu çıktı erkeği kızı yok 😅
Aşkta bencilliğe yer yok. Bir süre sonra karşı taraf kendini ezik hissedecektir. Bu tarz şeylerde empati yapmalı. Erkek kadını, kadın da erkeğin birlikteyken bile kendilerine ait bir özgürlük alanlarının olduğunu tanıdığı an her şey yoluna girer.
Abi çok güzel yazmışsın ellerine yüreğine emeğine sağlık fakat katılmıyorum. Bencillik ile alakası yok bunun. Karakter meselesi. Empati yapıyorum zaten evden işe işten eve bir şey yaparken de sorarım eşim olacak kişiye zaten ne varsa birlikte yapmak isterim😅Özgürlük benim ve onun izin verdiği kadar olur abi
Zaten asıl mesele ilişki esnasında tarafların kendini özgür hissetmesi. Onu kastettim. Eğer sıkboğaz yaparsa taraflardan biri tadı, tuzu kaçar o ilişkinin. Düşünsene eşin dizi izleyecek. Sen izin vermedin. Ya da sen maç izleyeceksin. Eşin izlettirmedi. Bunun gibi mesela. Aşk bazen en sevdiğin şeyden bile vazgeçmektir. Çünkü en büyük aşk zaten yanında. Gerektiği kadar anlayışla yaklaşmalı. 😉
Valla abi ben özgürlük filan istemem özgür olmak isteyeni de istemem. Sık boğaz da sevmem her şeyin fazlası zarardır. Abi ben izin veririm canı sağolsun dizi ne ki 😊Ben zaten maç izlemem😅Ben zaten sevdiğim şeylerden vazgeçerim abi canı sağolsun önce sevdiğim😅Anlayış her türlü de anlatmak istediğim bu değil 😀
Allah nasip eder de evlenirsem bazı insanlara ters gelebilir Ama ben eşime gittiğim yeri de yaptıklarımı da Derüm kızar kızmaz onun bileceği iş o nasıl algılar bu olayı bilmem ama ben saygıdan söylerim ve bilmeye hakkı var😊
Burada başlatılan çok saçma bir akımdı doğrusu 😊 Çiftler birbirine saygılı olmalı. Madem her konuda kendi bildiğini okuyacaksın, karşındakine hiçbir konuda danışmayıp #sanasormuyorum diyeceksin onun hayatında yerin ne?
Sen saçma diyorsan saçmadır Azra 😊 Bence de saçma çok saçma 😅 Kesinlikle katılıyorum çiftler birbirine karşı saygılı anlayışlı olmalıdır. Dimi ya hayırdır sana ne işin var o zaman yolun açık olsun der 😅Gelene bakarım😅
Çok güzel soru sormuşsun ayrıca tebrik ediyorum 😊 öyle tabii ki ya neyiz biz burda..😂 Yalnız dikkatimi çeken orada sana sormuyorum diyen kişiler bu soruda bana sormalı diye cevap vermeleri 😊😊
Teşekkür ederim senin güzelliğin 😊 Aynen öyle valla layt erkek değiliz ki biz 😅Ya bir keresinde şey sormuştum sevgiliniz ya da eşiniz yanınızda osursa 😅herkes ters tepki verdi sonra ben ben de osururum dedim osursun canım aşkım dedim ne olcak birlikte güleriz herkes osurmaya başladı 😂😂
Abla gereken şeyler sorulur gereken şeyler haber verilir 😅 Sen hayırdır ne demek fikir danışmak 😅Sormak o fikir danışmak değil😅Ben izin vermeden olmaz o iş 😅Tersim pistir benim fena ederim😅
Sorulması gereken şeyler var. Haber verilmesi gereken şeyler var bence. Ayrıca sevgilinse zaten neye izin verir neye vermez bilirsin ona gore de davranırsın bence :)
Kadınlar 20 senelik evli bile olsalar her daim daha iyisini aramaya odaklıdırlar. Onlar da haklı tabi özlerindeki azgın güce tapıcılığa ve amansız hipergamiye uyarken, "bize mi soracaklar?"
20 senelik evli olup 3 çocuğu da başkasından çıkan adamın haberini oku. Sevgilisiyle bir olup kocasını öldüren kadınları gör. Bir lüks gerdanlık için evli evli gidip zenginlere yavşayan kadınları irdele sonra konuşalım.
Örneğin sokağa kaçta çıkıp çıkmayacağını insan kendi bilir, akşam çıkıyorsa belki işle ilgili eğitimle ilgili bir şey vardır, geç olduğunu tehlikeli olduğunu bile bile insan amaçsız bir şekilde o saate kendini dışarı atmaz 😊 Ben bu konuda haber verirdim ama izin istemezdim 😊 Sormak ayrı haber vermek ayrı
Abi katılıyorum Yani ben de birisini aldıysam hayatıma biliyordu tabii ki ölçerim tartarım zarf atarım bazı şeyleri bana sorması gerekiyor bazı şeyler de haber vermen yeterli olabilir
En İyi Cevaplar