Geceleri yanlız yatmak çoğu insan için zor geliyor olabilir. Peki bu zamanlarda uyumadan önce neler düşünüyorsunuz?


vallaha bir şey gelmediği için mışıl mışıl uyuyorum, önceden geliyordu dünya varmış :D
Önceden gelip şimdi gelmemesi nasıl oldu 😂
Anlıyorum :d
Ben hala Amerika’nın aya basıp basmadığını düşünüyorum
Kafa rahat tabi 😂😂
Okul ve naddi sikintilari ;)
İşin zor gerçekten sevgili yap en azından dertleşirsiniz :d
Yokya sevgilime aile ve maddi sikintimi anlattigimda kendimi kucuk dusurmus oluyorum... deneyimledim. Yuzume vuran falan oldu. Simdi ise hic biseyi kimseye anlatmamak tarafdariyim.
Yüzüne vuran da tam bir o. çocuguymuş
Fark etmez... hayatimdaki agirliklardan kurtuldum. Bana deger vermeyene ben hic deger vermem.
Cevap
5Cevap
Ten rengi çoraplı bir çift bacak.
Zor olsa gerek :d
Abazalık zor abi 😂😂
😂😂😂😂
koca gün boyunca toplanan malzemeleri mi :D
Alarmı kurdum öu acaba
Direk uyuyorum :D
Valla helal olsun kardeşim büyük gamsızsın :dd
Yamaçı kim vurdu
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar