mesaja cevap alamadığı halde ikinci mesajı atarsa bu insan karsi tarafi seviyor ya da deger veriyor diyebiliriz ama bu iyi insan bu hayatta hiç bir zaman adam yerine konmaz hep üzerler onu kendini ifade etmek icin yazip durur battikça batar. Hep kaybeder cunku burasi acımasızlarin oldugu bir dunya ve bir gun oda bunu farkedicek. kendimden biliyorum
5
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Mücadele etmeyi seviyordur. Kolay pes etmemesi hoşuma gider. Sırf bunu test etmek için bile görüldü atmışlığım var jajajja
Askta gurur olmaz Bir insan seviyrsa herseyi goze almistr zaten göruldü yapip birakacagina ve deger verip cewap verecegi ihtimaline karsi kendini hazirlamstr o yuzdn egoist olmayn karsinzdaki kisininde bir insan oldugunu unutmayn...
Görüldü yiyince kendimi yıkık gibi hissediyorum. Soruna cevabım ise "bence görüldü yedikten sonra ikinci mesajı atan karşı cins seviyordur. Sevmese mesaj atma gereği duymaz."
Belki de önyargısızdır sadece. Kafasında kurmaz olur ya belki karşıdakinin işi vardır, görmüş unutmuştur bunu bilir belkide. Şu an fazla mı pollyanna oldum 😂
Bu kadınlara göre cok degisken bir durum Bazısı yılısık yüzsüz der sonra ay napim hoşlandım galiba moduna gecer Kadınnları anlayamıyoruz Lütfen bazen acık olun
Yüzsüz bir seven olabilir ya da seven yüzsüz olabilir. Belki yüzsüzde olabilir ama ısrarın para edeceğine inananda biri olabilir. Belki bir taktiktir. İlginç bir durum 🤔
En İyi Cevaplar