Uzak mesafe ilişkisi yaşadınızmı hiç? Evlenen varmı? ne kadar sürdü? siz ne düşünüyırsunuz?

Bir yıl aynı şehirdeydik. farklı sehire taşındı erkek arkadaşım. zorda olsa görüşüyoruz. birbirimizi çok seviyoruz. o kadar imkankızmı?
Uzak mesafe ilişkisi yaşadınızmı hiç? Evlenen varmı? ne kadar sürdü? siz ne düşünüyırsunuz?
Cevapla