
#masalmeraklı

Kalbimizle oynadılar ama yinede ayaktayız.
Adam gibi sevdik benim için ailesini göze aldı ama devamını getirmedi gitti eski sevgilisinin ellerini tuttu niyeymiş ihtiyacı varmış ama benim de ihtiyacım var açıyosun resimlerini diyorsun bu kadar güzel gülünürmü böyle güzel bakılırmı diyorsun ama sadece kendine konuşuyorsun sonra şimdi diyorum bu gülüyor ve bunun güldüğünü başkası görüyor mesaj atacaksın arayacaksın ama olmuyor araya gurur giriyor ama sonra yine gururuna yenik düşüyorsun ama artık öğrendiğim kimseyi bir daha sevmemek.
Temelde diğer oyunlardan farklı olmamalıdır. Eğlenceli olmalıdır hatta, herkes eğlenmelidir, şeker de yiyebilinmelidir. İsteyen istediğine inanmalıdır, sonrasında vazgeçmeyi de bilmelidir. Zira "kalbimle oynadın hayvan!" şeklinde çemkirmek mızmızlıktır. Mızmızlık insanlara yakışan bir huy değildir. Böyle vıcık vıcık, tuhaf...
Ne var ki, tehlikelidir birinin kalbi ile oynamak. İnsanın ahı tutar maazallah
sebepsizce hmde bir sabh bir mesaj atti hepsi o oysaki bn ona mujdeli bir haber verecektim anlmiyorum bu kadar severken bunu hkktmedim ne o ne ben 😔
Benim izin verdiğim kadar.
Cevap
23Cevap
Kimsenin ki ile oynamadım gadası
Zaten insanlar onun kiymetini bilse dunyada mutsuzluk diye bir mevzu olmazdi.
Sevindir insan kalbini
Cenneti gormeknasibindir
Kirma insan kalbini
Tamir edecek ustasi yoktur.
oldu beni kendine baglayip gitmisti ama ben intikamimi cok fena aldim sagudugum halde 1 yil sonra bu kiza geri döndüm kendime bagladim sonra göt gibi ortada biraktim şimdi hala sagda solda aşigim diye geziniyo garibim
ben eskidenn çok korkardım acı çekmekten ondan ne kimsenin kalbini çaldım nede izin verdim ama şimdi korkmuyorum ve yaralı bir kalbe emanet ettim bnde onun kalbini tamir ediyorum
Bu konuda sadece cinsellik üzerine iliski yasamanizi oneririm. Aksi taktirde ne yasarsaniz yasayin kalbinizin hep kirildigini dusuneceksiniz. O yuzden ben basta sadece zikismek istedigimi duygusal olmadigini tamcik odakli oldugumu soyluyorum. Yinede yapragimin tadının karsi tarafta duygusal bir etki yaptigini soyleyebiliriz. Cunku kadin duygusal bosluktayken bu boslugu yapraginda doldurdugunu hissediyorlar.
Deneyen çok oldu ama aklım bir kale gibi korudu beni.
lunapark"a döndü kalbim her oynamak gönlünü eğlendirmek isteyen geldi sağolsunlar eğlenip gittiler kimsede demedi ki hakkını helal et...🙃😢🙃
Oldu öyle biri ama bende onun dükkanını taşladım onu rezil ettim
Hahahaha adama bak ya odaklanmadım soruya kusura bakmayın
Harikasın. Ne güzel görsel. Evet oynadıkar. Oynsmayın sonucu çok ağır ve kurtulması malesef imkansız gibi... 😎
@Sexksii amin ama olan bize oluyor 😔💓😎
@Sexksii değilmi anlıyorum srni. Cok iyisin. 😊😎
Benim oldu... ve narsist oldugunu ogrendim.. yillarim gitti... Aci icinde...
Oldu.
Evet maalesef. Of ama yani
Hiç olmadı olacağını da sanmıyorum
Hic acimadan oynadilar
Kalbimle 24 sektirdim
Evet zaten hep oynayan oldu
Hayir olmadi
Hayir izin vermiyorum.
Yok oynayamaz kimse
Oynayan da bedelini oder
oynamadım oynamadılar
Olmaz mı...
Olur.
Çook
Olmadi
1 kişi oldu
Olmadı
Çok oldu
Oldu
Benim oldu maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar