Kendine acıyan erkek hakkında ne düşünüyorsunuz? Bir erkeğin kendine acıdığını nereden anlayabiliriz?

Kendine acıyan erkek hakkında ne düşünüyorsunuz? Kendine acıyan ve sorunlarla yüzleşemeyen ve çok ağlayan bir erkek...
Kızlar, hiç sevgilinizin kendine acıdığını hissettiğiniz oldu mu? Ciddi ve mantıklı cevaplar verebilenlerinize müteşekkir olurum.
Güncellemeler
+1 yıl
Kendini acındıran, kötüleyen ve sürekli yetersiz berbat oldugundan bahseden erkegi soruyorum... Ağlayan degil. Erkek de ağlar elbette. Benim tanımladıgım sey farklı... Lütfen detaylı okuyunuz...
Kendine acıyan erkek hakkında ne düşünüyorsunuz? Bir erkeğin kendine acıdığını nereden anlayabiliriz?
Cevapla